:)

Wakacje mają to do siebie, że szybko się kończą. Co prawda do Gdańska jeszcze nie wracam, ale biorąc pod uwagę praktyki i pracę, więcej wyjazdów na chwilę obecną nie planuję. Jednak świadomość upływającego czasu wcale nie odbiera radości, jaką można z niego czerpać:)

Pociągowanie się do Trójmiasta jest męczące, nie da się ukryć. Jednak świetny humor O. i gołąbki A. rekompensują znakomicie ponad 8h podróży. Ich nowe mieszkanie daje radę, szczególnie, kiedy wstaje się o 4 nad ranem i widzi za oknem wschód słońca (oto uroki mieszkania nad morzem). Zabrakło mi tylko sucharów, ale minęliśmy się z S. w drodze do Miasta Rond.

Wizyta u dziewczyn przebiegała w atmosferze jutubowskiej

i tureckiej herbaty (lajk yt, lajk yt :)), a odwtorkowodopiątkowy czas to już tylko Miasto Rond (i przez chwilę Korzeniewo, za zdjęcia dziękujemy T. [odnośniki do niego po prawej, reklama dźwignią handlu,a co:)], zapraszając przy okazji do zamku, ju noł:) )

 

Kilka wniosków i spostrzeżeń z ostatnich dni:

-> Te praktyki wychodzą mi już bokami; czas, kiedy można się wyspać-nawet w dzień-przydaje się ostatnio bardzo (dziękować D.  za wyrozumiałość:) )

-> Małe niespodzianki cieszą najbardziej, bo kto by pomyślał, że zwykła przypinka „Love photo” może sprawić aż tyle radości (a kamyk wylądował w portfelu:))

-> K. życzę zaprzestania świniognicia w łóżku, niech moc będzie z Tobą:)

-> Jak spędzić wieczór? Oglądać rodzinne albumy! Kilka godzin z głowy, a rozrywka dla wszystkich! (i pomyśleć, że kiedyś nie było aparatów…) Fajnie tak popatrzeć, jak ludzie się zmieniają i jak reagują na te zmiany, naprawdę miły widok

-> Jeśli jesz lody-upewnij się, że nikt nie patrzy 😛

-> Jeśli udajesz ryjówkę-upewnij się, że nikt nie patrzy 😀

-> K. gratuluję drugiego kierunku

-> W całej zabawie kręglami najlepsze i tak pozostają reklamy, o!

 

Na koniec łan, bo gorąco

Komentarzy 9 to “:)”

  1. Karola Says:

    hym…no to moje „K.” zostanie pomylone z „K.” Kamila
    cóż….
    wprowadź legendę, pozwalam na użycie mojego imienia

    pe-es. tera mi gupio, że dzwoniłam, żeby sie pochwalić

  2. Kamil Says:

    Ja też pozwalam, bo nie wiem czy te świniognicie to do mnie i o co chodzi w ogóle ;P
    Cieszę się, żeś ucieszona ;))
    A niektóre te punkty (ryjówka) dają mocno w głowę o tej 3:15 po weselu 😛

  3. Seba Says:

    Bo tę kulę trzeba ładnie poprosić i wszystko będzie dobrze 🙂

  4. Agata Says:

    Oj,bo Wy wszyscy musicie się nazywać na „Ka”,co ja poradzę:D Zainteresowani będą wiedzieć, że to o nich chodzi,łydka luźna:)
    Jak się dostaje na drugi kierunek to chwalenie się jest normalne, a gratulowanie konieczne,o!:D
    Seba,a to nie widziałeś, jak ją prosiłam, żeby prosto się turlała?:D

  5. kuchen Says:

    a kiedy Kuchenka odwiedzisz korku?:D

  6. moni Says:

    gratuluję życia Agato! 😉

    (tak z grubej rury, bo jestem pierwszy raz, bo widziałam opis na gg…)

    wpadnę jeszcze!

    PS. Panowie z jutuba są niesamowici!:)

  7. Agata Says:

    Moni,cieszę się niesamowicie,że tu jesteś,si ju sun:)

    Czopie,a kiedy mam wpadać?:P

  8. Karola Says:

    ps. a do kogo było to ŚWINIOGNICIE ?>

  9. Agata Says:

    K. chora była,a że mi zdjęcia obiecała,to muszę dbać o jej zdrowie i wspierać duchowo:P

Skomentuj

