nie jesteśmy Batmanami :)

Chciałam streścić ostatni tydzień, ale najzwyczajniej w świecie się nie da, jakoś chaotycznie mi to wychodzi. Działo się zdecydowanie zbyt dużo, a każde wydarzenie zabarwione jest inną emocją i inne emocje wywołuje. Popłynęły litry miętowej herbaty. Odebranych zostało milion telefonów, wykonanych jeszcze więcej. Tydzień jak z National Geographic, bo dowiedziałam się, że jednak istnienie ptaków nielotów to najprawdziwsza prawda, a nie jedynie spis wyjątków na lekcjach biologii. Tekstykologia działa-mimo wszystko-na najwyższych obrotach, więc wydajność S. w dalszym ciągu mierzymy ilością sowizmów na minutę, jak to kiedyś chłopcy ładnie nazwali:)

Jeszcze nigdy w życiu nie czułam się za kogoś tak odpowiedzialna, jak w ostatnich dniach. I nie zrozumie tego J., ani nikt inny,  chociaż nie da się ukryć, że tegoroczne Winobranie na zawsze pozostanie już w naszych głowach.

Jedno z nielicznych zdjęć, które zostało zrobione w tym tygodniu: Bosman vel Batman i Kuchara w momencie, kiedy dorwali się do mojego logopedycznego pudła (Dowiedziałam się przy okazji, że „Czarny Piotruś” to gra satanistyczna, a jeśli chce się sprawić dzieciom radość, wystarczy dać im bańki mydlane/wiatraczki/pióra i mają zajęcie na przynamniej pół godziny :D).

IMG_1885

I jeszcze banalne stwierdzenie, że nie potrafię robić prezentów- niespodziewajek (Pewnie dlatego, że zbyt dużo gadam o tym wcześniej, kiedy tak się cieszę, gdy już coś mi się udało kupić:) ).

Polecam A Fine Frenzy-Blow Away (umieścić nie mogę, bo coś wskoczyć nie chce:( )

 

* * *

ja po prostu

jestem

cała czekaniem gdy odchodzisz 

:*

komentarze 3 to “nie jesteśmy Batmanami :)”

  1. Sowa Says:

    Heh no pod koniec wakacji udało mi sie przeżyć coś co na pewno zapamiętam do końca życia;P i to tam w Zielonej w mieszkaniu gdzie winogrona rosną na drzewach;P

  2. Kamil Says:

    No mówiłem – Batman i Cziken.

    Tydzień na obrotach, prezentem się przecież nie przejmuj bo nie otworzyłem 😀

    Wszyscy jesteśmy Batmanami 😛

    :*

  3. kuchen Says:

    a Cziken to przepraszam kto? 😀

Skomentuj

