All I want for Christmas is youuu :)

Zakochana ostatnio w głosie tego pana, dzielę się nim na wordpressie, bo po to przecież jest:

Jednocześnie uroczyście oświadczam, że święta już bliżej, niż dalej. Być może dzieje się tak dlatego, że rozgłośnie radiowe na potęgę zalewają nas last christmasową nutą (czy byłoby inaczej, gdybym nie słuchała ciągle RMF Święta? :P), a choinki w galeriach, jak w zielonogórskiej Palmiarni przed remontem, próbują dobić do sufitu. Tak czy siak – mnie to cieszy ogromnie. Uwielbiam święta. Ten klimat, kiedy można wrzasnąć z zachwytu nad śniegiem (chociaż moje koleżanki – studentki chyba wolałyby, żebym tę radość wyrażała jednak ciszej, biorąc pod uwagę, że zdarza mi się to robić jeszcze zanim wyjdę z budynku :P). Lubię kolorowe lampki w oknach i świadomość, że prezenty leżą sobie już grzecznie na półce, zapakowane tak, by nikt nie myślał nawet o ich podglądaniu i czekają na Wielkie Wejście pierwszej gwiazdki oraz okazję, by nareszcie kogoś nimi obdarować 🙂

W świętach lubię absolutnie wszystko i teraz, kiedy dzieli mnie od nich już tak niewiele, kocham to czekanie na nie. I kocham nawet te odgrzewane kotlety w TV i uczucie przejedzenia, i zakalce nawet kocham, jak coś nam podczas pieczenia nie wyjdzie! Ech, coraz bliżej święta, „hej, colędaj, colędaj” 😀

I nie przeraża mnie specjalnie, że będę musiała siedzieć w pociągu przez pół dnia, żeby dojechać do domu na te ww święta. Ja chyba mam coś z psa – właściwie to lubię jeździć koleją, a już do domu to nawet bardzo 🙂

A w gdańskim mieszkaniu mamy nawet choinkę. Mała, bo mała (a właściwie SYMBOLICZNA – tak, to ładniejsze słowo), jednak odrobinę udaje jej się wprowadzać nas w nastrój Bożego Narodzenia. Ma nawet dzwoneczki, szyszki i czerwoną kokardę na czubku. Ot, jak sobie studenci radzą 🙂

komentarze 2 to “All I want for Christmas is youuu :)”

  1. Kamil Says:

    A ja mam krokiety, będzie wigilia 😀

  2. menel ;] Says:

    ej ej, nie chciałabym wyprowadzać Cię z radosnego nastroju, ale wiesz jak to było z tym psem co lubił jezdzić koleją?? ;|
    Wesołych xD

Skomentuj

