Uśmiech – bezcenny. Za wszystko inne zapłacisz kartą :)

Czasem usłyszy się/przeczyta coś, co nas poruszy, nawet, jeśli To Coś, jest banalne i wydawałoby się, że nie ma w tym nic nadzwyczajnego. Na mnie takie wrażenie zrobiły słowa D., które jakiś czas temu przeczytałam na jego naszoklasowym profilu: „(…) i lubię się uśmiechać, i lubię, jak ktoś się dużo uśmiecha.”. Pozytywny z niego człowiek, jako starszyzna mogę śmiało powiedzieć: Mam nadzieję, że z tego nie wyrośnie 🙂 Dlaczego jego słowa przypomniały mi się właśnie teraz? Bo obejrzałam film, który sprawił, że się po prostu uśmiechałam. Polecam gorąco.

Spadł śnieg. Taki, że już się nie topi, więc trzeba nosić czapkę, barchanowe majty i kozaki (btw obrzydliwe słowo), bo zimno strasznie, a ja odkryłam, że mam uczulenie na mróz, jak bum cyk – cyk,inaczej wytłumaczyć tego nie umiem. A mnie – mimo wszystko – marzy się zima taka, jak dawno, dawno temu, kiedy to z I. zjeżdżałyśmy na worach z sianem z górki, śniegu było po pas, że skrzypiało pod butami i otwierało się dzioby, aby płatki wpadały. Chciałabym tak chociaż na czas świąt. A potem może przychodzić wiosna 🙂

Muzycznie chodzi za mną ta piosenka:

komentarze 3 to “Uśmiech – bezcenny. Za wszystko inne zapłacisz kartą :)”

  1. Kamil Says:

    A od kogo masz filmik, ziomek? 😀

  2. Agata Says:

    Od ziomala 😛

  3. Dawid Says:

    hehe 😀

Skomentuj

