Pan da tę pandę :)

Zaczęło się. Każdy student doskonale zna zdanie: „Pan da tę pandę…” i znienawidzone słowo „Sesja”. Mnie ten czas jakoś specjalnie nie przeraża (zaletą III roku jest niewielka ilość egzaminów. Wadą natomiast licencjat, który sam pisać się nie chce, zupełnie nie rozumiem, dlaczego). Zaobserwowałam natomiast dwa bardzo charakterystyczne typy studentów, szczególnie ciekawe właśnie podczas sesji, każdy ze swoich własnych powodów.

Typ pierwszy: Pinki Łinki Plastik Girl

Cechy charakterystyczne: Cyce jak donice, odpad materiałowy stylizowany na spódnicę.

Wiedza: Jeśli chodzi o wiedzę tego typu studentów (głównie płci sfeminizowanej), zdania są podzielone: wykładowcy twierdzą, że uczyć się trzeba. Potencjalna Pinki Łinki Plastik Girl uważa jednak, iż „Królowa jest tylko jedna”, więc od wiedzy pospólstwa oddala się najdalej, jak tylko może, twierdząc, że „tym zajmie się jej menadżer”. Doskonali jednak umiejętności praktyczne – do perfekcji opanowała przyklejanie prawą ręką kryształów do tipsów lewej dłoni.

Typ drugi: Dexter

Cechy charakterystyczne: Bryle jak denka od butelek, sweter z szafy dziadka.

Wiedza: Dexter posiada wiedzę kosmiczną, odwrotną do tej, którą prezentuje osobnik Typu Pierwszego. Do snu czyta encyklopedię, bądź ciekawostki z zakresu fizyki kwantowej. Przejawia zachowania antyspołeczne. Wróży mu się karierę programisty portalu Miejsca Spotkań.

Oba te typy fascynują mnie niesamowicie i za ciekawy moment uważam możliwość ich obserwowania. Chociaż osobiście nie zaliczam się do żadnego z nich, podziwiam ich (na swój sposób), a w czasie sesji życzę powodzenia.

Ja natomiast czekam na wiosnę. Mam już dość chodzenia w dwóch szalikach, ubrana na cebulę tak wielką, że gdyby mnie przewrócić w okolicach pagórka, spokojnie bym się z niego sturlała.

Wiosną wszystko robi się przyjemniej: przyjemniej się uczy, przyjemniej wstaje się na uczelnię – nawet w niedzielę – w ogóle wszystko jest ciekawsze, kiedy słychać, jak rośnie trawa, a świat „zazielenia się na śmierć”. Kupię sobie koszulkę z Kermitem i wtopię się w tło 🙂

Są tacy, którzy zarabiają całkiem niezłe pieniądze na tej ludzkiej tęsknocie do ciepła i słońca all day long, oferując ceny promocyjne zagranicznych wycieczek. Reklama jednej z nich powaliła mnie na kolana: „Jedź na wycieczkę, a otrzymasz srebrną łyżeczkę!”. Dosłownie 🙂 Za cenę tych zagranicznych wojaży kupiłabym sobie cały komplet, a nie jedną sztukę. Ale jeśli takie mają być dla niektórych „pamiątki z podróży”, to nie wnikam, może być i jedna łyżeczka. Za to specjalna, bo srebrna 😀

Komentarzy 8 to “Pan da tę pandę :)”

  1. musek Says:

    piękny wpisik:D u nas na wydziale są 2 rodzaje studentów:D dexterki o których pisałaś i maniacy gier, którzy non stop mówią o jakimś WOWIE itp itd:P też sie do żadnego stereotypu nie zaliczam. Czy to dobrze? chyba taK:)

  2. katarzynakiliszek Says:

    jak bylam mała, to chciałam miec pande w domu i spac z nia w jednym łozku 😀
    u mnie sa osoby”mam notatki,ale nie dam.i tak sie nie rozczytasz”oraz te od WOWA równiez 😀
    a ja za to mam lenia, ogladam ally i sila woli zmuszam pania nowicka, zeby mi sama weszła do głowy 😀

  3. julien Says:

    A ja z pospolstwem sie nie zadaje i egzaminow ani kolokwiow nie pisze 😀
    Od 22 wolne az do 14. NIe pgarniam tego czasu i kibicuje wszystkim zdajacym siedzac z duuza paczka popcornu i cola. 🙂

  4. Karolinka Says:

    uwielbiam sobie tutaj ciebie czytac 🙂 pozdrawiam i do zaobczenie na uczelni…. 🙂

  5. karola "zło" Says:

    chyba ktoś się pode mnie podszył, „Karolinka” ale nieważne

    Wcale nie wszyscy znają „pan da trzy” bo jak słyszałam, to tylko ty o tym mówiłaś, a nikt tego nie zna, to może jest lekkie nadużycie, że ‚wszyscy znają”
    Jeśli chodzi o dwa typy studentów, to tylko z tym drugim się zgodzę-tacy są faktycznie, ale ‚PINKI ŁINKI” …
    Jeszcze nie spotkałam takiej…
    Ja też uważam, że królowa jest tylko jedna (ja) ale uczyć się za mnie menEdżer nie będzie

    Jestem dziś krytyczna
    pozdro

  6. jjustycha Says:

    jakie tam nadużycie… wystarczy się w świecie obracać i rzeczywiście wtedy każdy by wiedział o co chodzi 😉 „panda 3” nawet po wpisaniu jej w google wyskakuje w takowej postaci, więc i zorientowanie się przyda 🙂
    menedżEr, czy też nie menedżer rzeczywiście za nas nie zda, więc do roboty. ogarniać świat, zdobywać wiedzę, pokonać sesję 🙂

  7. Agata Says:

    Karola,
    są ludzie, którzy mają na imię mają tak samo, jak Ty. Tych ludzi pozdrawiam, bo brakuje mi ich podczas weekendowych zajęć :*
    Mówiąc: „wszyscy znają” generalizuję, a wyjątki tylko potwierdzają regułę 😀 Weź też pod uwagę, że wordpress prezentuje moje własne obserwacje, nie musisz się z nimi zgadzać, ale możesz mi wierzyć na słowo pisane 🙂 Zresztą sama wiesz, też piszesz 🙂
    „Wielki słownik ortograficzny języka polskiego” pod redakcją naukową prof. Andrzeja Markowskiego, o którym wiele razy była mowa na zajęciach, podaje słowo „menAdżer” jako normę 🙂 Uśmiechnij się, krytycyzm w nastawieniu dobrze nie wróży 🙂
    Btw witam Justynę 🙂

  8. Kamil Says:

    Ja się zgadzam z Karolą, braki są niesamowite w tych typach studenta, brakuje jeszcze:

    GWIAZDA
    Cechy charakterystyczne: uważa się za pępek świata, mimo, że zwija się w nim zwykły szary sweter; jedyny teatr jaki by gwiazdę przyjął określamy mianem spalonego. Typ gwiazdy przekonany jest o własnej wyjątkowości i walczy o rację, nie zdając sobie sprawy, że o rację się nie walczy tylko się ją ma. Od typu MEGALOMAN różni się jeszcze większym brakiem uzasadnienia własnej wspaniałości.

    Wiedza: przed kolokwium stoi na korytarzu z rękami w kieszeni (bądź na torebce w przypadku płci „pięknej” – paznokcie), twierdzi, że wszystko umie. Spytany o radę typ gwiazdy twierdzi, że nie będzie sobie głupotami głowy zawracał i powtarza kilka razy przemiennie „to ty nie wiesz?” oraz „przecież to jest banalne”. Po wyjściu okazuje się, że „zrobił głupie błędy”.

Skomentuj

