Kermit,aj low ju!

Dzięki połączonym siłom kwidzyńsko – warszawskim (:*) Kermit mieszka już w mojej szafie. Bez skrępowania mogę mu teraz wyznawać miłość. Przynajmniej mam z głowy ekspedientki, które dziwnie mi się przyglądały, gdy robiłam to w sklepie.

Muzycznie na ostatki:

komentarze 4 to “Kermit,aj low ju!”

  1. Sebastian Says:

    No, Kermit jest już na odpowiednich piersiach. Do tej pory nie wierzyłem że to możliwe, ale z tego powodu jeszcze bardziej wyładniał 😉

  2. Leszek Says:

    Tak ten klip jest fajny ale świetny jest też ten utworek:

    Widzieliśmy go gdy byłaś u nas…

  3. Agata Says:

    Pamiętam! To ta babeczka, której nie znałam i się o nią pytałam:)

  4. katarzynakiliszek Says:

    ojaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skomentuj

