Kamil foci Agatę

Więcej na http://www.kamilwysocki.com/ lub http://kamilwysocki.com/wordpress/, zapraszam 😀

Tak, teraz mogę jechać do Mediolanu, kupować szpilki od Louboutina, ubierać się u Prady, a zamiast torebki nosić pod pachą pudla 😛

Komentarzy 9 to “Kamil foci Agatę”

  1. Kubuś Puchatek Says:

    Podoba mi się. Oby tak dalej. Serdecznie pozdrawiam i życzę powodzenia jako „Agata654321” 😉

  2. Agata Says:

    A któż to tak śledzi moje poczynania?
    Btw wyrosłam z Kubusia Puchatka. Teraz przerzuciłam się na Atomówki. Jestem Brawurką! 😛

  3. Leszek Says:

    Nareszcie…

  4. m Says:

    Agat! Rewelacja! Ostatnie zdjęcie jak z vogue 🙂 – w sensie modelka rewelacyjna 😀

  5. Wiktor Says:

    Stanik zbędny. Bez niego zdjęcia wyszłyby znacznie lepiej 🙂

  6. Justyn Says:

    „a co na to Tata?”- całe szczescie, że ten stanik tam jest, bo by zawału dostał 😛
    Jeny, a kiedyś takie grzeczne to było, takie poukładane… ale co… skończyło sie 😛
    a tak swoją droga, moja miła panno, bardzo ładnie 😀
    Ładna Agatka, to i zdjęcia się udały 😀

  7. Justyn Says:

    zapomniałam dodać: nogi po sam sufit :PP

  8. Agata Says:

    Dalej jest grzeczne tylko ma teraz ładne zdjęcia:)
    A to nie nogi,po prostu sufit jest nisko:P

Skomentuj

