‚Chocolate, men, coffee: some things are better rich’ :)

Nie jestem specjalną fanką kawy. Owszem, piję, ale okazjonalnie i raczej ze zmęczenia, niż z zamiłowania do jej smaku. Lubię jednak na nią patrzeć i myślę, że znajomość z baristą byłaby dla mnie spełnieniem marzeń. Zwrot: „Wpadnij na kawę” nabrałby nowego znaczenia 😛 Jeśli jeszcze nie spotkaliście się ze sztuką parzenia kawy, wklepcie na jutuba „Latte art” i zobaczcie filmiki, a zrozumiecie, że można się tym zachwycić 🙂 Ja zamieszczam zdjęcia, bo liczy się efekt końcowy:

Pozostaję jednak wierna herbacie. Słuchałam ostatnio wywiadu z babeczką, która zarabia na życie tym, że pija herbaty i opowiada o nich. Długo rozważałam zmianę zawodu 😀 Mogłabym kolekcjonować filiżanki, mieszkać w sklepie sieci Five o’clock i patrzeć na to godzinami:

Co do rzeczy, którym długo mogłabym się przyglądać (a uciekając trochę od tematu kofeiny/teiny), jest również fragment filmu „Nine”. W roli głównej Fergie. Chociaż film mnie nie zachwycił, a nawet uznałam go za dość nudny, ta scena ogromnie mi się podoba:

Prawdopodobnie wynika to z faktu, że moja koordynacja wzrokowo – ruchowa jest wadliwa, nad czym ubolewam, więc nigdy nie uda mi się tak poruszać biodrami, żeby nie oglądać podłogi z baaardzo bliska 😀

To byłoby tyle na dziś.

Sajonara 🙂

Jedna odpowiedź to “‚Chocolate, men, coffee: some things are better rich’ :)”

  1. musek Says:

    taka herabate można było 3 lata temu wypić w kwidzynie! ale niestety zamkneli juz akwarele:((

Skomentuj

