„She wants companionship, love, children. And jewellery.”

Za Dniem Kobiet nie przepadam. Podobnie jak za Walentynkami, Dniem Dziecka itp. Jak dla mnie, te święta powinny być obchodzone codziennie. Nie potrzebuję doszukiwać się w sobie kobiety raz w roku, bo ja swoją kobiecość świętuję każdego dnia, chociaż preferuję spodnie. Inna sprawa, że „ja noszę spodnie kiedy chcę” i jest to mój świadomy wybór, bo faceci takiego wyboru nie mają 🙂

Nie przekreślam jednak takich dni, bo do świętowania każdy powód jest dobry. Lubię konkursy „Tylko dla pań”, bo większa szansa na wygraną. Promocje w sklepach, gratisy do zakupów i darmowe próbki też. No, cóż, wszak jestem kobietą asertywną: „Nie pogardzę”. Lubię obejrzeć film w dobrym towarzystwie, bo przynajmniej mam wymówkę, że „dziś nic nas nie goni – przecież wszyscy świętują” (a najbardziej kwiaciarki 😀 ).

Skoro jesteśmy w temacie kobiet – Artur Andrus na swoim Bloogu Niecodziennym  http://arturandrus.bloog.pl/ poruszył ciekawy wątek, mianowicie: komplementy. Pozwólcie, że zacytuję te, które mnie najbardziej rozśmieszyły:

  • „Bardzo ładnie się pani nadwaga rozkłada”.
  • „Zdarzyło mi się usłyszeć od znajomego, że wyglądam z tyłu jak Porsche Boxter. Do dziś nie wiem, czy chodziło o styl, czy gabaryty – wolałam nie dopytywać”.
  • „Kiedyś będąc w klubie, usłyszałam od pewnego mężczyzny bardzo miły komplement: Ej ty, fajno żeś jest z ryja”.
  • „Usłyszałam od swojego narzeczonego, że mam nos jak wloty powietrza w F-16. Zazdroszczę pani, która wygląda jak Porsche”.

Ciekawe okazały się też komentarze do wpisu:

  • „Jesteś mi tak bliska jak drewno do ogniska”.
  • „Jesteś piękna jak 100 zł znalezione przed wypłatą.”
  • „Jesteś lepsza od smalcu.”

Poezja 🙂 Polecam lekturę, chociaż myślę, że każda dziewczyna mogłaby dopisać własny komentarz do takiego tematu. Bo, chociaż czasem są to teksty z kosmosu, prawda jest taka, że my – kobiety, kochamy facetów z wyobraźnią 😀 Dla przykładu, ja od K. usłyszałam: „Pachniesz wanną.”, innym razem „Pachniesz Oplem.”… 😀

Prawda o nas ( ta na pieeerwszy rzut oka) prezentuje się natomiast tak:

A ja? No cóż, przyznaję, wzdycham na komediach romantycznych i – jak większość dziewczyn – wychodzę z założenia, że „pieniądze szczęścia nie dają, dopiero zakupy”. Jednak na tapecie w komputerze nie mam Roberta Pattinsona. Czy wszystko ze mną w porządku?! 😛

Komentarzy 5 to “„She wants companionship, love, children. And jewellery.””

  1. Kamil Says:

    Ta, jak mu zrobię zdjęcia to pewnie będziesz miała 😛

  2. bela Says:

    schemat pierwszorzędny.
    a z fajnych komplementów polecam nieśmiertelne: „Ładnie pachniesz, jak kiełbaska”

  3. katarzynakiliszek Says:

    ja lubię chipsy. i lubię jak masz zdana sesję i jestes u mnie w Toruniu! taaaaaaaaaaaaaaaak!

  4. katarzynakiliszek Says:

    „postawić Ci drinka, lech, czy żywiec” 🙂

  5. Agata Says:

    Sesję mam zdaną, szkoda tylko, że dzienniki praktyk nie chcą się same pisać 😛
    Ale Agata pamięta o Kasi i jej kocie! 😀

Skomentuj

