:)

Przyznaję, należę do tych osób, które zachwycają się mnóstwem rzeczy (zazwyczaj wydając z siebie głośne: „Jaaaa!” w miejscu publicznym;/ Nie mogę pozbyć się tego nawyku). Odkryty niedawno sklep z herbatami mnie zachwyca (Mamo, Tato, chcę tam zamieszkać!), dobre filmy też mnie zachwycają (chyba, że mówimy o „Słyszeliście o Morganach?”, bo to dno, pomimo tego, że uwielbiam nieogar na twarzy Hugh Granta).

Ale – jak w przypadku obrazków na kawie – sztuka przybiera różne formy. I tym razem siedziałam przed komputerem, zastanawiając się, dlaczego, kiedy ustawiałam się w kolejce po talent, ktoś mi nie wskazał tabliczki z napisem „Wrong way”. Zdolności manualne nigdy się mnie nie trzymały, a takie cuda zawsze można byłoby opchnąć na allegro 🙂

Proszę Państwa, dzisiaj przed Państwem origami:

Aż się wierzyć nie chce, że coś takiego można zrobić z papieru 🙂 Gdyby ktoś chciał spróbować – polecam:

Bo – jak mawia R. – „najlepsze pomysły wpadają do głowy w miejscu, do którego nawet królowe chodzili piechotą” 😀

komentarze 2 to “:)”

  1. julien Says:

    uuu lemur…

  2. urbi Says:

    i znowu Twój wpis do bloga wprawił mnie w lepszy nastrój 🙂

Skomentuj

