Happy Easter Everybunny!

Wiosna już pełną gębą, a z nią pierwsze grille pod akademikami, więcej ochoty do pracy (może mój licencjat się w końcu doczeka) i słonkooo 🙂 Nareszcie można wozić się jak Star z piaskiem, zakładając przeciwsłoneczne okulary 🙂

Na ten cudny czas, polecam produkcję z moją ulubioną Rachel McAdams w roli głównej. Film trochę sentymentalny, raczej dla kobiet, bo gdy ja zalewałam się łzami, K. ani drgnął. Jednak już od kilku lat trzymam się przekonania, że ta kobieta ma jeden z najpiękniejszych uśmiechów wśród aktorek i „The time traveler’s wife” tylko mnie w tym utwierdził.

Muzycznie piosenka reklamująca nową kolekcję Big Star, ślicznaaa:

A w naszej lodówce już siedzą pisanki 🙂

Taaak, razem z wiosną przychodzą mi do głowy różne pomysły. Dziwi mnie tylko, że moi współlokatorzy, otwierając lodówkę, nie pytają już: „Kto to zrobił?”, tylko: „Znów Agata?” 😛

Na święta, już dziś, chciałabym Wam życzyć mokrego dyngusa, smacznego jajka (z tym ostatnim nie przesadzajcie, bo jajka i cholesterol – jak dzieci w przedszkolu – lubią chodzić parami 🙂 ), a przede wszystkim dużo, dużo miłości, bo every bunny needs some bunny to love 😀

Jedna odpowiedź to “Happy Easter Everybunny!”

  1. Gosia Says:

    to w środku to podobne do K:):)

Skomentuj

