>Tonight I’m not takin’ no calls ’cause I’ll be dancin<

Święta to czas, kiedy bezkarnie czytam magazyny plotkarskie, skaczę po kanałach muzycznych i udaję, że licencjat sam się pisze.

(…)

Jestem zakochana w muzyce Palomy Faith. Ta kobieta ma coś z Amy Winehouse – uwielbiam słuchać jej głosu, ale wolę nie oglądać, bo jej wizerunek w ogóle mnie nie przekonuje. Chociaż obie panie równie dobrze mogłyby skrytykować mnie. Może nie za wizerunek (powiększyłam szafę (dobrowolnie) o dwie sukienki), ale za interpretację ich utworów. No cóż, moja domowa orkiestra na patyki i trzcinę ma jeszcze sporo braków do nadrobienia – sąsiadów przepraszam 🙂

Nie wiem, z czego chciałaby być znana Lady Gaga, mam jednak wrażenie, że raczej nie z muzyki. Te wszystkie kosmiczne stylizacje sprawiły, że miałabym problem z rozpoznaniem jej twarzy, gdyby przyszło mi ją spotkać na ulicy.W wolnym czasie obejrzałam chyba wszystkie jej teledyski, jakie znalazłam na jutubie i  mam mieszane uczucia co do jej pomysłów. Trudno mi ocenić, kim jest Lady Gaga: gwiazdą znaną z dziwacznych ubrań czy dobrą piosenkarką.

A tak swoją drogą, kogo jeszcze zabije Lady Gaga, żeby mieć się w co ubrać?

Ps 1

Święta już za nami, więc zamiast czekoladowych zajączków czas na zajęczy bounce w jakimś klubie 🙂 Głównie po to, żeby zrzucić te mazurki, makowce i inne pyszności odkładające się po boczkach 🙂 To co, Kwadrat, koleżanki i koledzy? 😀

Ps 2

Zawsze uważałam, że dinozaury wyginęły tylko po to, aby mógł urodzić się człowiek, który wymyślił Hubbę Bubbę. Gdzie podział się ten człowiek? Gdzie podziała się Hubba Bubba? 😦

Skomentuj

