„Mam smoka i nie zawaham się go użyć!”

Jak poinformował mnie jeden z portali o filmach, DreamWorks Animation postanowił zareklamować kolejną część przygód zielonego ogra „Shrek Forever” w niecodzienny sposób. No cóż, żyjemy w czasach, gdzie animowane kadry z filmu mogą już nie wystarczyć.

Sesja, która ukaże się 20 kwietnia w magazynie Vman, według twórców filmu, jest jednak… „zbyt ostra” (co swoją drogą można poddać osobnej dyskusji). A szkoda, bo mnie te obrazki, o dziwo, przekonują. Znudził mi się już schematyzm filmów o Shreku i księżniczce Fionie, więc uważam, że taki pomysł to dobry pomysł. A na pewno kasowy. Bo teraz, czy DreamWorks Animation tego chce czy nie, po nagłośnieniu sprawy, fani pobiegną do sklepów, żeby zdjęcia zobaczyć.

Poniżej zwiastun filmu i obrazki, o które tyle szumu 🙂

Fociła Ellen von Unwerth.

No i mam. Ostateczny termin oddania pracy (i po co było mi to w mailu wielkimi literami pisać? przecież wieeem 😦 ). A wraz z nim skończyły się wszystkie moje pomysły na ten licencjat. Ale piszę, piszę. Jak coś, to „mam smoka i nie zawaham się go użyć! 😀 Tylko, że po tym wszystkim będę musiała poddać się jakiejś terapii. O, już mi oko lata…”

Skomentuj

