see you soon

Kochani,

za 2 miesiące ten oto wordpress skończyłby rok. W tym czasie powstało 48 wpisów, a liczba Waszych  odwiedzin i ciepłe komentarze bardzo mile mnie zaskoczyły. Wiele Waszych uwag  nie zostało opublikowanych, ponieważ pisaliście do mnie na gg, wysyłaliście smsy, dzwoniliście lub wpadaliście na herbatę,  żeby pośmiać się z nich razem ze mną. Jestem Wam za to ogromnie wdzięczna. Dla tych chwil opłacało się pisać. Tych chwil będzie mi brakowało.

Jednak czasem dzieje się tak, że trzeba zrezygnować z pewnych rzeczy, nawet, jeśli sprawiają nam one przyjemność. Mam nadzieję, że zawieszenie chwilopylnej działalności to stan przejściowy i spotkamy się jeszcze w tym miejscu. Za miesiąc, dwa, za rok – sama nie wiem.

Teraz dziękuję Wam za czas spędzony razem

Si ju lejter, Krokodajls :*

Komentarzy 5 to “see you soon”

  1. Justyn Says:

    a dlaczegóż tak?

  2. Gosia Says:

    Agatko, dlaczego tak smutno:(

  3. Agata Says:

    Nie jest smutno, a przerwa wszystkim dobrze zrobi 🙂

  4. nin Says:

    ja tam sie zazwyczyj nie wypowiadam, bo pisac nie umie, ale tyż sie dziwie.

  5. Aga Says:

    Szkoda, bo dopiero zdążyłam się przyzwyczaić do zaglądania tutaj. 😦

Skomentuj

