‚Dzień dobry’ po krótkiej przerwie

Usłyszałam kiedyś, że „lubię dramatyzm”. Ten, kto mi to powiedział pewnie miał rację. Muszę się jeszcze podszkolić w podejmowaniu decyzji, bo coś kiepsko mi wychodzą, skoro tęsknię za rzeczami, które zostawiam za sobą. Konsekwencją też nie grzeszę, no cóż.

To niby tylko miesiąc, ale ja codziennie wchodziłam w statystyki wordpressa, żeby dziwić się, jak wiele osób mnie odwiedza każdego dnia i chyba czeka, aż napiszę coś głupiego, jak zwykle. A ponieważ brak możliwości podzielenia się z Wami moim zachwytem nad muzyką, origami, kolejnym zdjęciem rodzi nowe frustracje, które K. musi dzielne znosić, postanowiłam mu – i sobie – tego oszczędzić 😛 Jednym słowem mówię: ‘dzień dobry’ i przepraszam za zamieszanie. Kobiety tak maaają, zmienne są 😀

Ten czas nie poszedł na marne, bo przejrzałam kilka ciekawych stron. Zaczynam od zdjęć Ellen van Deelen. Szczury dają radę 🙂 Podobno bardzo mądre z nich zwierzątka, ale to nie zmienia faktu, że nadal marzę o pingwinie 😀

Muzycznie dwie propozycje, które podesłała mi A. :

Tyle na dziś. Dziękuję tym, którzy tak namawiali mnie do powrotu :*

“ A jeśli pewnego dnia będę musiał odejść? – spytał Krzyś ściskając Misiowi łapkę – Co wtedy?
-Nic wielkiego – zapewnił go Puchatek – posiedzę tu sobie i na Ciebie poczekam. Kiedy się kogoś kocha to ten ktoś nigdy nie znika tylko siedzi gdzieś i czeka na Ciebie. ”

— Kubuś Puchatek

komentarze 2 to “‚Dzień dobry’ po krótkiej przerwie”

  1. Karo Says:

    Nawet nie zdążyłam usłyszeć tej „długiej historii”, z powodu której opuściłaś wordpress, a tu już nazat jesteś:D

  2. Aga Says:

    🙂
    Miałam nadzieję, że to długo nie potrwa
    🙂
    Witaj i nie odchodź więcej!
    A przynajmniej nie strasz!
    pozdrawiam 🙂

Skomentuj

