Krwiożercze komary i człowiek orkiestra

Słuchanie facetów zdecydowanie się nie opłaca. „Noś sukienki, noś sukienki, wyglądasz jak babochłop!”. No, to Agata ubrała sukienkę i poszła na plażę, świętując oficjalne zakończenie 3 lat studiowania.

Wyglądam teraz jak Mućka – cała w ciapki, brakuje mi tylko ogona. Parszywe komarzyska pogryzły mnie nawet w plecy (pytam: jakim cudem?!). Teraz to ja na pewno nic kobiecego nie założę, bo prędko to się drapać nie przestanę 🙂

Muzycznie baaardzo optymistyczna piosenka, skuteczny odciągacz od nauki:

Jednak w ostatnim czasie CeZik króluje w naszych mieszkaniowych głośnikach. Człowiek orkiestra, kabareciarz, idealny przypadek na terapię logopedyczną – uwielbiam jego „Plus i minus” 🙂

Pozdrowienia od Pani Licencjatki 🙂

Komentarze 3 to “Krwiożercze komary i człowiek orkiestra”

  1. nin Says:

    szkoda tylko że ceZik ma wade wymowy pani licencjatko 😀

  2. Agata Says:

    Wiem, napisałam przecież „idealny przypadek na terapię logopedyczną” 🙂 Co nie zmienia faktu, że jest rewelacyjny 😛

  3. Karo Says:

    ja sie chyba jednak nie nadaje na logopede
    ale że co, [s,z, c,dz] ?

Skomentuj

