Tomek foci Agatę

Czasem mam wrażenie, że zachowujemy się jak bohaterki „Seksu w wielkim mieście”. Potykamy się o kolejnego Mr.Big’a, aby znaleźć się w mieszkaniu jednej z nas z paczką chipsów, martini i lakierem do paznokci w dłoniach. Minus jest taki, że widujemy się rzadko, ale coś za coś, jeśli chciało się studiować nad morzem. Zaczyna się właśnie 10ty rok naszej znajomości 🙂

Oprócz spotkań z dziewczynami wolne chwile przeznaczyłam ostatnio na nowe zdjęcia: trochę mejkapu, sukienka, wysokie buty… Hym, może warto przerzucić się z dżinsów na coś bardziej kobiecego, skoro tak zmienia się wtedy ogólny look. Tak czy siak, miło jest zobaczyć siebie w trochę innym wydaniu 🙂

Fot.: Tomek Potrzeba

Muzycznie dalej zachwyca mnie Lissie…

… i jeszcze Sarah Blasko – lubię taki klimat, zarówno w muzyce, jak i w teledysku:

komentarzy 8 to “Tomek foci Agatę”

  1. tom Says:

    Dobry jeans nie jest zły, ale zmiana fryzury i od razu inaczej wyglądałaś. Hope you enjoy the photos. 😀

  2. Sowa Says:

    Ja tam przyzwyczaiłem się już do niebieskiego szlafroka i różowych kapci;P A ten obcas powala;P

  3. julien Says:

    0_0 Agata ma nogi …
    Ej, ej, czy ja nie znam tej dziewuszki w czarnym? Taka nawet fajna 😀

  4. Agata Says:

    Ej,mam już różowy szlafrok od roku!:)
    A nie wiem czy znasz,ale poznałeś:)

  5. morderca:) Says:

    Zginiesz:P Mówiłam że miało być bez naszych durnych zdjęć:P I jak my teraz wyglądamy na tle Twojej sesji i wcale nie są mąłe te zdjęcia:P
    Phi! dziewuszka! Do dziewuszki to mi jeszcze stada gęsi brakuje i pewnie że fajna:D W ZG same takie fajne są:)

  6. Agata Says:

    Gdybym miała ginąć za każdym razem, kiedy mi to mówisz, już dawno wąchałabym kwiatki od spodu 🙂
    Z drugą częścią się całkowicie zgadzam!:D

  7. Dawid Says:

    piękne zdjęcia 😀

  8. jassminum Says:

    jesteś podobna do Weroniki Książkiewicz-aktorki

Skomentuj

