Sposób na podryw

Podryw na dobry tekst kojarzy mi się z amerykańską komedią: zabawny ale pusty. Zwykle bowiem okazuje się, że wyćwiczenie pierwszego zdania zajmuje panom tyle czasu, że nie wystarcza go już na obmyślenie dalszej części rozmowy 🙂

Osobiście nie lubię takiego sposobu zwrócenia na siebie uwagi, doceniam jednak starania, bo czasem naprawdę potrafią rozbawić. Do moich ulubionych tekstów należą: „Kiedy patrzę w twoje oczy żałuję, że nie zostałem okulistą”, „Która godzina? [po usłyszeniu odpowiedzi] A jesteś wolna o 17.00?” i klasyk: „Mam na imię Adam. Wiesz, że pochodzisz z mojego żebra?” 🙂 Jednak ostatnio zobaczyłam podryw na paprykarz – mój obecny nr 1. Słowa dopisane były do plakatu na jednej z witryn sklepowych w moim mieście:

Dwie kromki… Hym 🙂 Szyby tylko szkoda.

Znalazłam swojego prywatnego rozweselacza:

Aż zachciało mi się mieć żabę. Albo chociaż kota 🙂

Dziwne rzeczy śnią mi się ostatnio. Raz, że opowiadam gimnazjalistom na praktykach fabułę „Czystej krwi”, innym razem, że jeżdżę na rowerze z Kubą Wojewódzkim. Kiedyś śniło mi się nawet, że oglądam syrenki z plazmy w mojej łazience… 🙂 Budzę się i nie wiem, co mam o tym myśleć. A potem zaczynam się śmiać 🙂

Muzycznie chodzą za mną covery:

Komentarzy 8 to “Sposób na podryw”

  1. Kamil Says:

    Kotożab jest niezły 😀 A „pachniesz Oplem” zalicza się w poczet dobrych tekstów? 😛

  2. Agata Says:

    Nie, bo to komplement, a one – w przeciwieństwie do ww. tekstów – robią wrażenie 🙂

  3. Kamil Says:

    Komplement mówisz? 😀

  4. Agata Says:

    No jo,bo ja mam hopla na punkcie opla:)
    Ale nie wiem, jak odbierają to inni, niestety

  5. Fishka Says:

    Mój nr1to podryw na dresa: odpicowany dres staje przed Toba, przyjmuje poze kozaka, pokazuje na Ciebie wskazującym palcem i zarzuca zalotnie „Podobasz mi się maleńka, nie spierdol tego!” 😀

  6. Sowa Says:

    hehe jak taki dobry ten paprykarz to by nie dał dwóch kromek;P fajny cover;D

  7. jassminum Says:

    tekst Rzóski „Nie zauważyłaś mnie to przejde jeszcze raz. Ponoć mówią że miłość od pierwszego wejrzenia to jest to”

  8. Żaba Says:

    ten kot z żabką na głowie jest najsłodszy na świecie ;DD.
    faceci potrafią nas zaskoczyć ;PP.

Skomentuj

