Marchewkowe przyjemności i inne radości

Gdyby kilkanaście miesięcy temu ktoś powiedział mi, że będę wpychała warzywa w słoiki i robiła jakiekolwiek przetwory – wyśmiałabym go. Dzisiaj, kiedy sama od początku do końca zrobiłam coś, co nadaje się do jedzenia i zalicza do kategorii: „losprzetworos” – czuję, że rozpiera mnie duma. Pierwsze w tym roku (i mam nadzieję, że nie będą ostatnie) ogórki z chilli na eksport do Trójmiasta 🙂

Powiększyłam ostatnio swoją kolekcję o kolejną herbatę. I może nie cieszyłabym się aż tak, gdyby nie fakt, że herbata jest z suszoną marchewką! 😀 Czegoś takiego jeszcze nie miałam, a ponieważ pachnie przecudnie… No, musiałam, po prostu musiałam ją kupić 🙂 Marchewkowa przyjemność 🙂

Co do przyjemności, „uratowałam dzisiaj życie” pewnemu mężczyźnie. Chociaż wg mnie, sprzedanie komuś piłek do tenisa, których podobno nigdzie nie można dostać, niewiele ma wspólnego z ratowaniem życia, facet był przewdzięczny. Poczułam się tak, jakbym właśnie oddała mu nerkę. Albo chociaż krew. Tak czy siak, ludzie potrafią mnie zaskakiwać 🙂

Za to ja chciałabym być czasem jak Superman, zaskoczyć samą siebie. Być kimś innym, mieć fantastyczne moce zaraz po tym, jak zdejmie się okulary. Nawet, jeśli gołym okiem widać, że jest się tą samą osobą.

Muzycznie interesuje mnie ta pani, może bardziej ze względu na teledysk, a dokładniej na taniec w teledysku. Ja musiałabym ćwiczyć latami, by robić takie obroty, a podejrzewam, że i tak prędzej czy później wylądowałabym twarzą na podłodze, gdybym ubrała podobne buty 🙂

komentarze 3 to “Marchewkowe przyjemności i inne radości”

  1. Ilona Says:

    Smacznego życzę 🙂 A tak po cichutku przy okazji spytam się czy jest gdzieś możliwość nabycia obu tomików wierszy?

  2. Agata Says:

    Dziękuję 😀
    Bezpośrednio u mnie 🙂

  3. Ilona Says:

    Mam nadzieję, że taki zakup nie robi wielkiej dziury w kieszeni, będę chętna ……. poproszę o jakiś kontakt 🙂

Skomentuj

