Gdyby kózka nie skakała

Pamiętacie te czasy, kiedy ganiało się po podwórku i nie myślało się o tym, żeby patrzeć pod nogi? Po upadku zawsze spoglądało się na rodziców: jeśli wyglądali, jakby mieli się rozpłakać – następowała reakcja łańcuchowa i zaczynało się ryczeć. Jeśli wyciągali ręce z uśmiechem na twarzy – mały człowiek wmawiał sobie, że go nic nie boli, można wstać i biec dalej.

Dzisiaj moja mama była daleko i jedynymi osobami, których twarze widziałam, byli gimnazjaliści obserwujący mój, jakże spektakularny, upadek przed samą szkołą. Już mam w nosie fakt, że podarłam mój ulubiony sweter, dżinsy są do wyrzucenia, moje kolana mają w tej chwili piękny niebieski kolor, a siniaki zostaną ze mną pewnie do Gwiazdki. Istotne jest to, że mogę pożegnać się z budowaniem autorytetu, w oczach gimnazjalistów jestem już na przegranej pozycji. Naprawdę wolałabym zobaczyć wtedy mamę, niż wyciągnięte palce w stronę „pani praktykantki” leżącej na chodniku. Człowiek z wadliwą koordynacją wzrokowo – ruchową ma przekichane w życiu 🙂

Muzycznie Ingrid Michaelson 🙂

Koniec na dziś, idę wykombinować, gdzie się jutro schowam w szkole przed tymi okropnymi dziećmi 😛 I pamiętajcie: nigdy, ale to nigdy nie wybierajcie drogi na skróty. Chodniki potrafią być złośliwe 😀

komentarzy 5 to “Gdyby kózka nie skakała”

  1. Gosia Says:

    :(:(:(

  2. Leszek Says:

    Mam nadzieję, że nic sobie nie złamałaś? Oby siniaki szybko zniknęły! Pozdrawiam!

  3. Agata Says:

    Proszę się nie martwić,nic nowego:)Mam dobrą maść na blizny,siniaki i oparzenia,już wypróbowana:)
    Nie,nie,ten upadek miał mi narobić większego wstydu,niż bólu,jestem cała tylko koloru smerfa:P

  4. Sebastian Says:

    Smerfowy nie jest taki zły 😀 Były kiedyś takie lody. Pyycha.

    A z gimnazjalistami poradzisz sobie nawet w podartych spodniach, wystarczy pokazać im pudło gier logopedycznych 😀

  5. Agata Says:

    Myślę,że tym razem nic z mojego pudła się nie przyda:)
    A te lody są do tej pory:)

Skomentuj

