Klucz do serc

Z czułością wspominam czasy, kiedy to pisało się wordpressa przynajmniej raz w tygodniu, myślało o niebieskich migdałach i godzinami siedziało się przed komputerem z łyżką lodów w paszczy. Podobnej beztroski nie przewiduję jakoś do Bożego Narodzenia.

Na chwilę obecną jestem panią praktykantką w szkole podstawowej. Fakt nawet przyjemny, jednak od kiedy zaczęłam przechwycać „liściki” i odkryłam, że dzieciaki określają mnie mianem „wgp”, zastanawiam się, czy powinnam się tak z tych praktyk cieszyć. Jestem zielona jak sałata, jeśli chodzi o rozszyfrowanie tego skrótu, będę ogromnie wdzięczna za zaspokojenie mojej ciekawości 🙂

Powoli przyzwyczajam się do nowego mieszkania. Doceniam uroki tego miejsca, w szczególności urok posiadania sokowirówki. To już studencki high life, który rekompensuje mi brak mikrofali, więc zamiast opychania się popcornem, popijam jabłka i marchewki.

Od czasu mojego ostatniego wpisu sporo rzeczy się zmieniło. Przede wszystkim powiekszyła mi się rodzina o malutką dziewczynkę, co oznacza jeszcze jedno serduszko do kochania i rozpieszczania. Ciocia Agata już nie może się doczekać, kiedy ją zobaczy. M., gratuluję, jestem z Ciebie dumna! :*

A jeśli chodzi o mnie – postarzałam się o rok. A ponieważ nie czuję się mądrzejsza, to chyba niewiele się zmieniło. Wyjątek stanowią prezenty, które przypominają mi, że jednak czas nie stoi w miejscu. Jeden z nich rozbawił mnie szczególnie, biorąc pod uwagę miny chłopaków, kiedy dobrowolnie pozbywali się największego studenckiego otwieracza do piwa 🙂

No, cóż, i bez klucza wiem, że kartą wstępu do tych serc jest mikser, który przychodzi do ich mieszkania razem ze mną, aby zrobić koktajl i kilka zdechłych babeczek 😀

Muzycznie odgrzebuję starocie, bo bardzo podobają mi się te wersje:

Ps Dochodzenie w sprawie Hubby Bubby trupnęło padem. Powiedziałabym, że oddam królestwo za chociaż jedną paczkę, ale wątpię, że akwarium można zaliczyć do kategorii „zamek” 😦

Komentarze 4 to “Klucz do serc”

  1. Wnusiek Says:

    Co do skrótu to google mówi : http://www.google.pl/search?q=wgp&hl=pl&client=firefox-a&hs=rAD&rls=org.mozilla:pl:official&prmd=s&ei=Br_JTIusHsbtsgbau8iMDg&start=0&sa=N

    :]

  2. Agata Says:

    W sumie to była klasa sportowa:P

  3. Sowa Says:

    Mi przychodzi tylko Wiecznie Głodna Pani ale to chyba nie to;P

  4. Agata Says:

    Wiecznie Głodny Pan bardziej do Ciebie pasuje:P

Skomentuj

