Kalejdoskop

Jestem w szoku, jak szybko zmienia się wszystko wokół mnie. Albo słyszę o nowych związkach albo o zaręczynach.

Czasem o tym, że ktoś z kimś zamieszkał, ktoś inny odszedł, niektórzy na zawsze. Przestałam ogarniać narodziny maluszków, a okazuje się, że informacji o kolejnych ciążach koleżanek przybywa. Nie wspominam już o tym, że są tacy, którzy zmienili pracę, przeprowadzili się lub osiągnęli to czy tamto, bo jest to dla mnie nadmiar informacji podanych w bardzo krótkich odstępach czasu, których mój umysł już nie jest w stanie przetwarzać. Kalejdoskop.

Nawet wystawy sklepowe uległy zmianom. I, mówiąc szczerze, jestem przerażona faktem, że choinki obsypane sztucznym śniegiem prześladują mnie już od początku listopada. Jak tak dalej pójdzie to za kilka lat będziemy wysyłali bożonarodzeniowe kartki w środku lata, a ozdoby na choinkę kupimy zaraz po święceniu wielkanocnego koszyczka.  Nie żebym nie lubiła świątecznych dekoracji – ulice oświetlone kolorowymi lampkami czy aniołki zwisające z firanek w oknach są czymś naprawdę urzekającym. Ale wolałabym je zobaczyć w okolicach grudnia, niż w listopadzie, kiedy to znicze na cmentarzach po Święcie Zmarłych jeszcze nie zdążyły się wypalić. Bo zanim poukładam prezenty pod choinką i zabiorę się za lepienie pierogów, dźwięki „Last Christmas” oraz „All I want for Christmas is you” będą mi wychodziły bokiem i przestaną sprawiać przyjemność.

Skoro już mowa o muzyce, zachwycam się panią, którą przedstawił mi T. Marcelinę znajdziecie tutaj oraz tutaj . Polecam szczególnie agatowe klimaty „Szukam Cię” i „Motyle”, a sama czekam na płytę 🙂

Komentarze 4 to “Kalejdoskop”

  1. Ania Says:

    muchos besos!:*

  2. Agata Says:

    para ti tambien :)*

  3. Seba Says:

    Hablas espanol? Grejt! 😉 Mi się jeszcze nie zdarzyło zobaczyć takich bożonarodzeniowych cudów i mam nadzieję, że chwilę nie zobaczę. 🙂

  4. Agata Says:

    Hablo, but still prefer English 🙂
    To cho do Gdańska,zabiorę Cię do Bałtyckiej 🙂

Skomentuj

