Nowy, nowy rok

Święta, święta i już po, jak zawsze zbyt szybko. Mama postawiła sobie za życiowy cel oddelegować mnie do Gdańska o tonę cięższą, więc – jak to pisał D. – „teraz łatwiej mnie przeskoczyć niż obejść”. Sylwester i Nowy Rok też minęły bez większych atrakcji, bo jak strzeliło Agacie w kręgosłupie, to wolała 2 dni przeleżeć plackiem w łóżku, opróżniała lodówkę z czego się tylko dało i wstrzymywała oddech, jak za każdym razem, gdy w tv puszczają „Wichry namiętności”. Tym razem darowałam sobie„Notting hill”, bo K. z A. skutecznie mi ten film obrzydzili 😀

Muzycznie Nowy Rok powitałam kolejnymi inspiracjami:

A na koniec zostawiłam „perełkę”. Porwałabym go – chcę mieć takie genialne dziecko. Problem polega na tym, że nie mam wystarczająco dużo miejsca w szafie. Na dobrą sprawę to w pokoju w ogóle nie mam szafy. Że też pod górkę w tym Nowym Roku.

komentarzy 6 to “Nowy, nowy rok”

  1. tom Says:

    Panno Agato!
    Ten pan Glen Hansard gra w bardzo fajnym filmie pt. „Once” i film się wyróżnia między innymi bardzo fajnymi piosenkami np jak ta – http://www.youtube.com/watch?v=JPbC2YrUUsI a z IncarNations bardzo lubię „Daj mi tę noc”.
    PS. teraz pewnie jesteś na pierwszym miejscu na liście na moim blogasie.
    PS2. tom inspires you! 😀

  2. Agata Says:

    Oooo,tego nie znałam,ale lubię Lettermana:)A filmu nie widziałam:( Jeszcze!:)
    „Daj mi tę noc” znam.I tak,tak,Tom inspires zawsze,już nic na to nie mogę poradzić:)

  3. kili i adas Says:

    tez Cie kochamy!

  4. Ilona Says:

    Wszystkiego Naj w Nowym Roku życzę:)

  5. menel Says:

    Agatko.. przetrzymywanie dzieci w szafie jest karalne!:(

  6. Agata Says:

    Kasia ❤ mimo wszystko:P
    Dziękować:)
    A gdzie to jest napisane?:D

Skomentuj

