I got a pocket full of sunshine

Bardzo lubię ten fragment – przypomina to, co teraz wyprawiam 🙂

Sesja to – wbrew pozorom – bardzo zabawny czas. Do głowy przychodzą mi szalone pomysły, potrzebuję rzeczy, które można kupić tylko na drugim końcu Gdańska (i, oczywiście, trzeba po nie natychmiast pojechać), zachciewa mi się spacerów po Sopocie i absolutnie nie może to poczekać do lutego.

Przykładowo dzisiaj musiałyśmy z A. zrobić pierniki. Na opakowaniu było napisane, że ich przygotowanie zajmuje tylko 20 minut, pomyślałam więc: „Idealnie”. Nie wliczyłam jednak czasu na wietrzenie mieszkania i zmywanie różowego lukru ze wszystkich powierzchni płaskich. A potem siedzę przed książką i zastanawiam się, kto mnie okradł z tego czasu, który był przeznaczony na naukę. Tak, dobrze się bawię podczas tej sesji 🙂

Mam nadzieję, że z pewnych rzeczy się nie wyrasta. Że za 10, 20 lat będę potrafiła śmiać się równie głośno, reagować spontanicznie i konsekwentnie wprowadzać w życie najdziwniejsze pomysły. Chcę jak najdłużej sprawdzać, czy pod moim łóżkiem czają się potwory (jeśli przestanę tak robić, będzie to oznaczało, iż dotarło do mnie, że potwory siedzą ludziach, a tego naprawdę nie chcę wiedzieć). Świat i tak jest czarno – biały, ważne, aby w głowie mieć trochę różu, przynajmniej nie będzie nudno 😀

Liczę na to, że za 50 lat, jak dobrze pójdzie, będę się darła jak stare prześcieradło, śpiewając „Forever young”. Tego życzę sobie i Wam.

komentarze 3 to “I got a pocket full of sunshine”

  1. Karola Says:

    tej znowu odbija 😛

  2. nin Says:

    Natchnionam jest piosenką „I got a pocket full of sunshine” ale ten myk z malowaniem paznokci psince to jest dopiero odjazd 😀

  3. Agata Says:

    Rodzice wiedzieli co robią, kiedy nie pozwalali mi kupić psa 😛

Skomentuj

