My heart is both drunk and a kid

Czuję wiosnę. Mam już za sobą pierwszą jazdę na rowerze, pierwsze podrygi w lekkim płaszczu, balerinach i cienkich sukienkach, pierwsze lody w wafelkach, pierwszy lans w okularach przeciwsłonecznych, przesiadywanie na plażowym piasku – lubię te wszystkie pierwsze, które kojarzą mi się z wiosną. Chociaż wstawanie o poranku w dalszym ciągu jest dla mnie Mission Impossible, to jednak chce mi się więcej, uśmiecham się częściej, śpiewam głośniej. Odpowiada mi stan wiosennego roztargnienia; tego czasu, kiedy nie pozostaje mi już nic innego, jak wariować, a znajomi zaczynają traktować to jako skutek pięknej pogody, a nie symptomy choroby psychicznej 🙂 Przypominają mi się słowa Agnieszki Osieckiej (polecam wykonanie zespołu Raz Dwa Trzy):

” (…) I tylko taką mnie ścieżką poprowadź,
gdzie śmieją się śmiechy w ciemności
i gdzie muzyka gra, muzyka gra.
…nie daj mi, Boże, broń Boże, skosztować
tak zwanej życiowej mądrości (…) „

Ostatnio odwiedziła mnie A., co, oprócz standardowych procedur gościnno – plotkarskich, zaowocowało zdjęciami na plaży właśnie. Poniżej możecie zobaczyć nas, wtedy jeszcze w zimowych kurtkach, jak przygotowujemy się do sesji, rozgrzewając herbatą i szczerząc do aparatu. Zapraszam do śledzenia kolejnych wpisów, aby zobaczyć rezultaty mojego biegania po piachu.

Wiosennym potupajkom towarzyszą przeróżne rytmy. W słoneczne dni muzykę łykam jak żaba muł 😀

Ps

Zastanowiło Was kiedyś, co wzięlibyście ze sobą, gdybyście mieli okazję zabrać tylko jedną rzecz? A może, co chcielibyście posiadać, a nie należy w tej chwili do Was? Ja – gdybym miała taką okazję – wiedziałabym, co zabrać.

Tagi: , , , ,

Skomentuj

