Bardzo Lubię Informować Przyjaciół

Zwykle piosenki, które Wam polecam, bo merdają moim wyimaginowanym ogonkiem, umieszczam na końcu wpisu. Dziś robię wyjątek, bo rzadko trafiają mi się nutki, które uwielbiam aż do tego stopnia.

W głośnikach podśpiewuje mi  Miss Li tak, że mam aż ciarki, gdy wsłuchuję się w tekst. Marzy mi się, naprawdę mi się marzy, napisać pewnego dnia coś takiego, by ktoś przeczytał/wysłuchał i powiedział: „Czułem tak samo”. Takie moje niespełnienie 🙂

Proszę Państwa, przed Państwem „Is this the end”:

Ponieważ „Bardzo Lubię Informować Przyjaciół”, chciałam podzielić się z Wami nowiną, mianowicie przedstawiam moje najmłodsze dziecko – blipa 🙂

Dawno, dawno temu, kiedy K. zakładał własnego mikrobloga, opisał zasady jego funkcjonowania na swoim wordpressie. Mam nadzieję,że mi wybaczy, jeśli odeślę Was do jego linka, aby zapoznać się z definicjami i zasadami funkcjonowania tego maleństwa ( -> klik ).

Gdybyście więc chcieli zobaczyć, co dzieje się u mnie, a chwilopylnie już Wam się przejadło, zapraszam -> tutaj . Jednocześnie zapewniam, że z wordpressa nie rezygnuję, bo wszystkie moje dzieci kocham i dbam o nie tak samo 😀

Ja już w kościach czuję święta, w żołądku makowce i inne pyszności – jednym słowem laba na całego. W najbliższych dniach możecie spotkać mnie na rynku we Wrocławiu, szukającą krasnali między kamieniczkami, potem już tylko w Zielonym Mieście 😀

Skomentuj

