I feel tigerific!

Składanie, szukanie, foliowanie – pakowanie. Przywykłam już do tego, że albo muszę się pakować, bo trzeba zmienić mieszkanie, albo dlatego, że po 9 miesiącach nauki przychodzi czas na 3miesięczny powrót do domu. Do perfekcji opanowałam siadanie na walizkach w ten sposób, żeby dopięły się bez psucia zamka (chociaż przyznaję, czasem się zagapię i raz na x czasu zdarza się jakaś drobna wpadka), potrafię poukładać wszystko tak, żeby mniej więcej orientować się, gdzie, co i jak. Żałuję jednak, że nie jestem mistrzem, jak ten pan:

Upchawszy wszystko do granic możliwości, opieram się teraz o walizki i patrzę na ściany, które wydają mi się wyjątkowo puste i zimne. Oby nigdy więcej mieszkania w pudełku po butach. Chyba się starzeję, bo zaczynają mi się marzyć przestrzenie – domki z ogródkiem, a przynajmniej mieszkanie ze sporym balkonem.  Jednak co tutaj przeżyłam to moje. Na nudę narzekać nie mogłam 🙂

Teraz już tydzień w domu, a potem zabieram się za bieganie po Wielkiej Brytanii. Już dawno nie byłam aż tak podekscytowana. Czuję się, jak fanka Myszki Mickey wpuszczona do Disneylandu (a naśladując Tygryska ze Stumilowego Lasu, mogłabym rzec:”I feel tigerific!”). Kiedy nie mogę w nocy zasnąć, próbuję przypomnieć sobie wszystkie zwroty potrzebne w przeróżnych sytuacjach: od pytania o drogę (chociaż zakładam, że tym razem wyjątkowo się nigdzie nie zgubię), po prośbę o większy rozmiar sukienki w sklepie, bo tyłek nie wchodzi mi w tę z wystawy (świadomość niedoskonałości nie jest moim kompleksem, ale lepiej przygotować się na brak zrozumienia ze strony innych).

Za Gdańskiem ani za Zieloną Górą tęsknić nie będę, bo – przypominając sobie moje poprzednie wyjazdy do Anglii – wiem, że będę czuła się tam dobrze. Z tęsknotą do ludzi jest inaczej. I to właśnie ich będzie mi brakowało.

Skomentuj

