I LOVE MY BLOG MORE THAN A NERD LOVES MATH

18 lipca 2009 roku w internetowym świecie pojawiła się nowa witryna pod nazwą http://www.chwilopylnie.wordpress.com. Została ona nazywana przez autorkę jej „trzecim dzieckiem”, zaraz po „Międzysercowej” i „Chwilopylnie”, od której wzięła się ww. nazwa witryny. Strona ta powstała z uwielbienia do słowa pisanego, jak również dzięki sztuce przekonywania osób, które swoje wordpressy posiadały prawdopodobnie już wtedy, gdy skrzypy i widłaki kładły się pod węgiel. Wpis, który aktualnie czytacie jest 110 pozycją.

Padło tutaj mnóstwo słów opatrzonych zdjęciami, obrazkami, jak też muzyką, która akurat chodziła mi głowie i którą mogę nazwać „agatową listą przebojów” (gdyby miał powstać film o moim życiu, chciałabym, żeby to właśnie te piosenki pojawiły się jako jego soundtrack). Odsyłałam Was do stron, które, wg mnie, zasługują na uwagę, prezentowałam linki do znajomych i przyjaciół, którzy, podobnie jak ja, zostawiają w internecie jakiś ślad po sobie.

Wy zostawialiście komentarze pod wybranymi wpisami, smsy i inne wiadomości na mojej poczcie, które motywowały i motywują do dalszego pisania. Nie macie pojęcia, jaka duma mnie rozpierała, kiedy fragmenty mojej „paplaniny” odnajdywałam w opisach na Waszych komunikatorach, bądź kiedy przytaczaliście je w rozmowach ze mną i naszymi znajomymi. Kiedy działalność została przez chwilę zawieszona – gorąco namawialiście do powrotu, nawet, jeśli czasem nie mogliście zrozumieć, „co autor miał na myśli”.

Lubię przebywać w towarzystwie ludzi, do których mogę powiedzieć: „Pamiętasz?”. Ta strona poniekąd umożliwia mi przywoływanie wspomnień przez zdjęcia, muzykę, a także moje przemyślenia, które na daną chwilę wydawały mi się istotne, a których byliście bohaterami, bądź dzieliliście ze mną studencki los i mogliście się z nimi utożsamiać. Mam nadzieję, że jeszcze przez dłuższą chwilę pozostanę takim mózgotrzepem za jakiego się uważam i nie zabraknie mi historii do opisywania. Liczę również na to,że drugie urodziny wordpressa to dopiero początek i że w dalszym ciągu będziemy kierowali się zasadą trzech el: Live, love, laugh.

Dziękuję za czas poświęcony na czytanie i zostawiam Was z niesamowicie pozytywną piosenką i przezabawnym teledyskiem:

Tagi: , ,

Jedna odpowiedź to “I LOVE MY BLOG MORE THAN A NERD LOVES MATH”

  1. Ania Says:

    miss you mózgotrzepie :*

Skomentuj

