Wpis o tym, że muffinki kurczą spodnie

Czasem czuję się, jakbym grała w filmach. I to w durnych, tandetnych komediach, w których człowiek wchodzi na szklane drzwi, kanapka spada mu masłem w dół, a ludzie pytają o poglądy polityczne głównego bohatera ze względu na jego nazwisko.

Ostatnio jednak przećwiczyłyśmy z dziewczynami motywy rodem z filmu: „Legalna blondynka”, robiąc tzw. babski wieczór. Pochłaniałyśmy wtedy niesamowite ilości różowych żelków, popijałyśmy je różowym winem, malowałyśmy siebie i nasze paznokcie, obgadując w tym czasie facetów. Na kilka godzin przed umówionym spotkaniem siedziałyśmy z A. w kuchni robiąc zupę i piekąc ciasto, a środek nocy uznałyśmy na idealną porę na gotowanie parówek w patelni. Na drugi dzień musiałam odmawiać jedzenia, tłumacząc, że „nie chcę muffinek, bo kurczą mi spodnie”.

Tak, czasem warto wskoczyć w piżamę i pośmiać się z samych siebie, wszechobecna powaga mnie przytłacza. Tym bardziej, kiedy za oknem robi się szaro, mokro i nieprzyjemnie. Co się stało ze złotą jesienią, ja się pytam? To określenie funkcjonuje już tylko jako nazwa funduszu emerytalnego lub Domu Spokojnej Starości? Z dnia na dzień przerzuciłam się na płaszcz i rękawiczki, a poważnie rozważam założenie zimowej kurtki i zakup ocieplanych kozaków. Przeoczyłam chyba lato, a nie zdziwię się, jak śnieg spadnie pod koniec października. Pogodo, zaskocz mnie pozytywnie.

Na jesienne wieczory polecam:

oraz

Uwaga, wzruszają z łatwością.

komentarze 2 to “Wpis o tym, że muffinki kurczą spodnie”

  1. Ania Says:

    Ven a Espana, aqui casi siempre hace calor, especialmente durante el dia pero por las mananas hace un poco frio que tengo que llevar los pantalones largos…:) Que te parece? 🙂
    Besito:*

  2. Agata Says:

    Srutututu gacie z drutututu 😛

Skomentuj

