Wpis o zbiciu szyby

Zdarza się Wam, że w momencie krytycznym przypominacie sobie wszystkie rady, które kiedykolwiek usłyszeliście, zanim coś się zepsuło? Ja przez całe życie ignorowałam mamine „Nie bujaj się na krześle” (pomimo tego, że za dzieciaka huśtałam się na taborecie i podczas upadku przyrżnęłam głową w piekarnik), jak również „Nie kładź komputera na podłodze” (chociaż M. cierpliwie ratował już gniazdka od ładowarki po tym, jak 2 razy stanęłam na kabel).

Tym razem na trzask dochodzący spod krzesła, którym rozbiłam matrycę laptopa zareagowałam: „I po swetrze”, ponieważ – jak się dowiedziałam – nowa matryca wcale nie jest tania, więc jesienno – zimowe zakupy muszą poczekać. Co więcej, zepsucie matrycy obaliło moją teorię, iż w komputerach jest „szybka”, czasem „lustereczko”, w zależności od tego, czy mam pod ręką coś, w czym mogłabym się przejrzeć, kiedy wracam od fryzjera. Teraz każda osoba, która pojawia się na moim monitorze przypomina Harrego Pottera z blizną na czole, tudzież Okiem Saurona.

Nie pytajcie mnie, proszę, jak siada się krzesłem na komputer, bo nie wiem, jak do tego doszło. Jedno, co mnie zastanawia, to jeśli przyjąć, że matryca jest twarzą komputera – zbicie jej jest obiciem gęby komputerowi? Tak czy inaczej, dobre rady są w cenie, a siadanie na przedmiotach powoduje szybkie ich psucie się, więc bądźcie ostrożni.

Do następnego przeczytania –

– Wasza Ciocia Dobra Rada

Tagi: , ,

Komentarze 3 to “Wpis o zbiciu szyby”

  1. tom Says:

    „Tym razem na trzask dochodzący spod krzesła, którym rozbiłam matrycę laptopa zareagowałam: „I po swetrze”, ponieważ – jak się dowiedziałam – nowa matryca wcale nie jest tania, więc jesienno – zimowe zakupy muszą poczekać.” ❤

  2. Agata Says:

    Zawstydziłam się 🙂

  3. tom Says:

    Osom ;P

Skomentuj

