Happy happy birthday

Kiedy osiągnęłam wiek pełnoletności, myślałam, że wiem wszystko. Na każdą rzecz miałam plan, poważne marzenia, wydawało mi się, że potrafię rozwiązać najdziwniejsze trudności. Pięć lat później nie wiem nic. Chciałabym powiedzieć, że kieruję się zasadą carpe diem, ale moje życie z dnia na dzień wynika z braku pomysłu, nie z wyboru. Interesuje mnie wszystko i nic konkretnego, więc decyzje rozważam, staram się nie mówić „nie” bez namysłu, nawet, jeśli coś wydaje mi się absurdalne. Nie udaję dorosłej, bo dopiero teraz zdaję sobie sprawę z tego, że dorosłym trzeba być przez większość życia, więc jeśli mam ochotę powygłupiać się, spędzić noc na dyskusjach o niczym – to jest najlepszy czas. Życie pokazało mi, że bycie dorosłą nie jest takie proste jak wtedy, gdy ma się pstro w głowie i o dorosłości świadczy metryka, dlatego korzystam z infantylności, jaka we mnie pozostała, najlepiej, jak potrafię.

Z pierwszych zmarszczek, które powstają od śmiechu, jestem dumna. Te – które pojawiają się od zmartwień i marszczenia czoła – ukrywam pod grzywką. Szukam pozytywnej strony tęczy, chociaż nie ukrywam, że czasem widzę same chmury, więc ratuję się głupimi pomysłami. Ciągle mam czas na odchowanie smoka, podziwianie bożonarodzeniowych choinek w Nowym Jorku, sesji zdjęciowej na okładce Vogue’a, wygranie pierwszego miliona w kasynie w Vegas i założenie herbaciarni, zawsze chciałam wziąć udział w programie „Ryzykanci”, pojechać na bezludną wyspę i zjeść pająka, żeby przestać się ich bać. Wyrabiam swoje „mięśnie śmiechowe”, żeby dorobić się dołeczków w policzkach, czekam, aż pojawią mi się piegi, które zawsze chciałam mieć. Na piracki statek też mam czas.

Przyjaciele i znajomi życzyli mi „zwariowanych i dziwnych rzeczy”. Oby wszystkie się spełniły, póki jeszcze mam czas na te najbardziej szalone, bo starzeć przyjdzie mi się na starość. Dziękuję, Kochani, za pamięć!

Tagi: ,

Jedna odpowiedź to “Happy happy birthday”

  1. domka Says:

    oooo buziaczki:))) sto lat od nas:)))

Skomentuj

