Prezenty, prezenty, czyli świąteczne propozycje zakupoholiczki

Pamiętacie wpis o rzeczach, które chciałabym mieć w swoim mieszkaniu? Dziś kontynuacja.

Ostatnio przeglądam dużo stron internetowych w poszukiwaniu ciekawych pomysłów na świąteczne prezenty (tak, jestem osobą, która zastanawia się nad nimi pół roku przed Bożym Narodzeniem, a kupuje zawsze w ostatniej chwili). Niestety, zamiast planować prezenty dla kogoś, systematycznie powiększam własną listę dla Św. Mikołaja.

Poniżej kilka propozycji, które może pomogą Wam w przedświątecznych zakupach:

Miarka do gotowania makaronu

Mój odwieczny problem, ile makaronu muszę wrzucić do garnka, żeby wszyscy się najedli / nie zostało nic do wyrzucenia. Sprytne. Zawsze mam wyrzuty sumienia, jeśli – zwłaszcza jako studentka – wyrzucam jedzenie, a wiadomo, że makaron z poprzedniego dnia do najlepszych nie należy i, biedaczek, wszyscy nim gardzą.

Ciepłodajka na kubek

Zima idzie, co odczuwam po wątpliwej szczelności okien w moim pokoju (historia widocznie lubi się powtarzać…). A że herbatę piję litrami, sweter na kubek mógłby się przydać. Z tego, co widziałam, sklepy Home&You zaopatrzyły się w zestawy takich kubków połączone z innymi domowymi akcesoriami, np. metalowymi pudełkami na herbatę. Całość w granicach 30 zł.

Foremki do jajek

Pomysłów na śniadania zawsze mi brakuje, bo przecież ile można jeść jajecznicę i kanapki. Może dzięki takim foremkom polubiłabym jajka sadzone? Jak do tej pory widziałam, że można kupić je wyłącznie na zagranicznych stronach internetowych, w polskich sklepach ich jeszcze nie spotkałam, ale myślę, że pomysł klawy, szczególnie, jeśli ma się w domu małe niejadki. A musicie przyznać, że wyglądają cudnie.

Pokrowiec na deskę do prasowania

Nie oszukujmy się – to kobiety zajmują się prasowaniem, mężczyzna, który to robi – rzadki widok. A skoro już mamy, drogie Panie, godzinami prasować te sterty wymiętolonych ubrań, dlaczego nie umilić sobie tego zajęcia? Co więcej, można wybierać w różnych panach, którzy będą się rozbierali, bo pod wpływem ciepła ręcznik, którym są okryci, znika i żaden z panów nie będzie miał przed nami nic do ukrycia. Szukajcie na aukcjach internetowych.

Generator tęczy

Jako dziecko podkradałam kryształy z wiekowego żyrandola mojej babci, zawieszałam je na nitkach i mocowałam przy oknie, żeby odbijały światło. Do tej pory widok tęczy jest dla mnie zjawiskiem niesamowitym i pomysł, że mogłabym mieć własną, domową przypadł mi do gustu.

Wąsate poduszki

Motyw wąsów wykorzystywany jest dość często, dlatego nie dziwi mnie, że pojawił się również na pościeli. Chociaż zanim zabiorę się za kupowanie poduszek, powinnam zastanowić się, czy pod choinką zmieści się duże łóżko,a takim nie pogardzę.

Niby pomysłów sporo, a kiedy przychodzi do kupowania prezentów – coroczny dylemat. No, ale przecież nie o prezenty chodzi, ale o sam fakt zastanawiania się nad nimi. Dla mnie to najprzyjemniejszy etap, chociaż taki zajmujący. Bo – nie wiem, czy wiecie – ale ja uwielbiam robić prezenty. Nawet, jeśli kończą się na banalnych swetrach czy książkach, bo szukam ich z myślą o kimś. A jeśli jest o kim myśleć, to warto.

Tagi: , ,

komentarzy 16 to “Prezenty, prezenty, czyli świąteczne propozycje zakupoholiczki”

  1. Maciek Says:

    Gdzie znajdę takie poduszki?

  2. recznik Says:

    Podoba mi się ta ciepłodajka na kubek, chyba sobie coś takiego wykombinuje:)

  3. k mag Says:

    oo tak… przyjemniej jest nawet dawać niż dostawać!
    A te „foremki” na jajka UROCZE!!
    http://kmagsite.wordpress.com

  4. Ilona Says:

    Mi się podoba najbardziej miarka do makaronu, mam ten sam problem 🙂

    P.s. czy ja mogłabym prosić międzysercową o pomoc w pisaniu małego summary ? hmm

  5. szpiegowsky Says:

    a mnie się spodobała tęcza!

  6. Ilona Says:

    Małe summary czyli streszczenie mojej pracy po ang. :/:):(:):)

  7. Agata Says:

    Hahaha,za swoją nie mogę się zabrać 🙂

  8. Ilona Says:

    Ale jesteś Agato, droga Agato tra la la la …………..cóż poszukam pomocy dalej 🙂

  9. Agata Says:

    Ja szukałam kiedyś pomocy w rozwiązaniu zagadki,skąd się znamy i nic.Jestem pamiętliwa 😛

  10. Joanna Mrozińska Says:

    a ja wiem, gdzie można kupic foremki do jajek w Gdańsku 🙂 Trochę inne kształty, ale są 🙂

  11. Zuzka Świętek Says:

    gdzie można kupic te poduszki z wąsami? już dawno się w nich zakochałam ale nigdzie nie mogę ich znaleźć ^^

Skomentuj

