I uroczyście przysięgam… wszystkie wzloty, każdy dół dzielić z Tobą pół na pół

Uważam, że nie ma nic piękniejszego, niż śmiech z samego siebie. A jakie to zdrowe! Być może dlatego ludzie starają się przekształcić te najbardziej stresujące chwile w życiu w zabawne sytuacje, które można potem wspominać latami.

Zwykle zaczyna się od zaręczyn, na które trzeba mieć pomysł:

Kiedy już nadchodzi dzień ślubu, trzeba pokazać światu:

a)wielkie wejście…

b)…pierwszy taniec…

c)…i jak ładnie bawią się goście wraz z Młodą Parą. Amerykanie robią to tak:

Polacy kopiują i jest w tym też coś uroczego:

A kiedy goście rozejdą się już do swoich domów, Zakochani do sypialni wprowadzają… kamerzystę (chociaż nigdy nie zrozumiem, dlaczego i po co niektórzy to robią):

Mnie osobiście marzy się stworzenie listy piosenek z największymi tanecznymi przebojami, począwszy od „Lambady”, po „Rhythm is a dancer”, na „Kokodżambo” i „Majorce” skończywszy. Nie jestem bowiem przekonana do „instytucji” wodzireja i zamiast brać udział w żenujących konkursach, wolałabym potańczyć. Zostawiałabym jedynie zwyczaj rzucania bukietem, bo jest parę dziewczyn, którym dobrze życzę i chciałabym je pacnąć wiązanką kwiatów na szczęście (w tym miejscu muszę wspomnieć o moim Tacie, który za każdym razem jak jesteśmy na rodzinnym weselu, powtarza Pannie Młodej: „Ale pamiętaj, jak się umawialiśmy – tylko nie w Agatę”).

Bo jeśli ślub ma być wydarzeniem na całe życie, to resztę życia można spędzić uśmiechając się na jego wspomnienie 🙂

Tagi: , ,

Komentarzy 11 to “I uroczyście przysięgam… wszystkie wzloty, każdy dół dzielić z Tobą pół na pół”

  1. Pieczyk Says:

    Filmik z nocą poślubną mnie powalił, nie tyle z powodu samego pomysłu (WTF???), ale muzyki w tle i butów Panny Młodej…

  2. martyna Says:

    ekhm, chcialam zauwazyc, ze juz raz trafil w Twoje rece welon…;)
    Moze warto o tym wspomniec Panu M?;)
    Ja na dowod tego mam zdjecia:D

    • Agata Says:

      Kurcze,to nawet zdjęcia z tego wydarzenia są…Ale to chyba tylko dlatego,że mojego Taty na tym weselu nie było 🙂 I może do tego potrzeba jednak bukietu:)

  3. wnusiek Says:

    He?

  4. Ania Says:

    tylko co z polska piękna tradycją… zgadzam się że można dać jej nutę świeżości ale to już dla mnie kosmos:P
    i z drugiej strony byłoby mu chyba mega łyso gdyby przed taką publiczności i po takim show ona powiedziała nie:D

  5. Ania Says:

    a kamerzystę w sypialni i kiczowata sukienkę z jeszcze bardziej kiczowatymi butami zostawiam bez dosadniejszego komentarza:P
    btw w domu na święta widziałam program moje cygańskie wesele tam to dopiero jest kicz, róż i cukierkowość – masakra…

    • Agata Says:

      Ja wręcz uwielbiam brytyjską wersję „Nie mówcie pannie młodej”,szkoda,że nie mogę sobie tutaj w Polsce pooglądać,rąbnęłam im nawet jeden pomysł,ale o tym ciii

  6. Ania Says:

    i dlaczego zawsze mam taki zielony znaczek w prawym rogu komentarza? mogę sobie go zmienić? czy to już tak od górnie przydzielone? 😛

    • Agata Says:

      Musisz sobie zmienić gravatara w edycji profilu gdzieś:)Tylko nie bierz przykładu z Mateusza,on ma beznadziejny ten obrazek:P

Skomentuj

