Dumna ciocia

Chociaż być prawdziwą mamą jeszcze nie planuję, jestem już Matką Chrzestną dwóch uroczych dziewczynek. Przed świętami jedna z nich – Paulinka przyjęła ten sakrament i ja, dumna ciocia, w tym wydarzeniu uczestniczyłam. Nie ukrywam, że topię się w środku za każdym razem, kiedy trzymam na rękach takiego małego krasnala, tym bardziej, że moja rodzina systematycznie się powiększa. Szkoda tylko, że mieszkając daleko od Zielonego Miasta, widuję się z nimi tak rzadko i tych najmłodszych muszę przekonywać do siebie za każdym razem, gdy ich widzę, bo zdarza się im mnie zapominać…

Tagi: , ,

Skomentuj

