sleep tight and don’t let the bedbugs bite

Szukam w internecie inspiracji, tym razem na pościel. I, jak się okazuje, jest tego więcej niż przypuszczałam. Z ciekawszych mogłabym pokusić się na:

(wersja no clothes required)

Chociaż są też komplety pościeli, które mnie przerażają i wolałabym spać w czymś wizualnie przyjemniejszym. Raczej nie zdecydowałabym się na to:

Są jednak takie, które zdecydowanie by się przydały, bo albo za mało miejsca…

…albo czas spełnić marzenie i spać obok księcia (tudzież z) 😀 :

Swoją drogą, Anglicy to jednak mają głowę do interesów, jeśli chodzi o przedziwne pamiątki dotyczące Rodziny Królewskiej, chociaż nie jestem pewna, czy dobrze to o nich świadczy.

Tak czy siak, pościel dla siebie znajdzie każdy:

Chociaż nie o pościel tu chodzi, ale o dobry sen i miłe pobudki. Osobiście marzę o takiej, na której będzie napisane największe kłamstwo świata, czyli: „You look beautiful in the morning”. Mnie by to cieszyło z rana.

Tagi: ,

Jedna odpowiedź to “sleep tight and don’t let the bedbugs bite”

  1. szpiegowsky Says:

    haha, niektóre są naprawdę sympatyczne 😉
    jak sardynki, czy książka.
    z tego miejsca pochwalę się, że ja mam pościel z krecikiem.

Skomentuj

