Look at all the f*cks I give

Męczy mnie już całe to Euro. Gdzie się nie ruszę, tam dopada mnie „czyste szaleństwo”. Tak, szaleństwo, bo na prawie każdym dziale w sklepach, na ulicach: strefy i miasteczka  kibica. A gdzie strefy ignoranta, ja się pytam?

Wszystko drożeje i po Euro nic się nie zmieni. Ja, osoba z absolutnie obojętnym nastawieniem wobec piłki nożnej, czuję się poszkodowana, że muszę płacić za droższe bilety komunikacji miejskiej (które po meczach wcale nie wrócą do poprzedniej ceny), lub nie mogę rozpocząć poszukiwania mieszkania, bo ich właściciele liczą na horrendalne zyski za wakacyjny wynajem. Biało – czerwone Euro Koko Wdzianka Spoko nie są w moim guście, nie chcę gry „FIFA12” w moim telefonie, co więcej – nie lubię, kiedy ktoś mi rozkazuje hasłami typu: „Wpadnij w piłkoszał” i „Uwolnij swoje emocje już teraz”.

Fajnie, że coś się w naszym kraju dzieje, że remonty, załatane drogi, że jednoczymy się w hejterzeniu polskiego hymnu Euro, ale kto będzie utrzymywał stadiony, nowe autobusy i tramwaje, kiedy całe to zamieszanie ucichnie?

Przyznaję, jeśli miałabym oglądać mecz, to tylko wtedy, jeśli ktoś postawiłby przede mną paczkę chipsów. Na chwilę obecną wkładem w futbolowe szaleństwo będzie dla mnie robienie kanapek, jeśli głód zmorzy wrzeszczących kibiców bliskich memu sercu. Za ojczyznę się jednak nie napiję.

Tagi: ,

Jedna odpowiedź to “Look at all the f*cks I give”

  1. Kamil Says:

    Ja tam za piłką też specjalnie nie przepadam, ale kibicuję Niemcom, bo lubię, jak grają 😛

Skomentuj

