D jak „Dajcie mi spać”

Jestem świetna w łóżku. Ba, w czasie sesji powiedziałabym, że nawet rewelacyjna – mogłabym spać caaały dzień.  Moja produktywność na chwilę obecną jest odwrotnie proporcjonalna do ilości materiału, który powinnam zapamiętać przed egzaminami.

Ludzie lubią spać w różnych pozycjach – na wznak, na brzuchu (czego ja za młodzieńczych lat długo nie robiłam, uparcie wierząc, że maleje od tego biust), z kołdrą między nogami, bez poduszki… Ja lubię spać długo, a swoje łóżko obdarzam miłością wręcz absolutną.

Nauki i pisania prac mam już dość aż po kokardę, więc wolę, aby moje ciało w stanie daleko posuniętego sesyjnego rozkładu leżało przykryte kołdrą. A ponieważ spanie do południa w dni wolne, jak dla przykładu dzień dzisiejszy, w nauce na egzamin mi nie pomaga, podejrzewam, że przed samą obroną będę mogła porównać się do aktywistek ruchu Radia Maryja – już tylko modlitwa może zdziałać cuda.

Komentarzy 6 to “D jak „Dajcie mi spać””

  1. Agnieszka B. Says:

    jeśli chodzi o spanie na brzuchu, coś w tym musi być;p bo ja zasypiam tylko na brzuchu 😛 A odnośnie spania.. brakuje mi sesji, tylko wtedy chodzę wyspana;p

  2. czytelniczka Says:

    Czyli muszę się rozstać z pozycją spania na brzuch :(, może uda się jeszcze uratować moją sytuację^^. A po drugie zapraszam do Torunia, stolicy Radia Maryja 😀 Sporo tu tych aktywistek, myślę nawet, że wspólnymi siłami, wymodlicie cud nad Wisłą 😀

  3. czytelniczka Says:

    Ale kłamstwo ma krótkie nogi i kiedyś w końcu trzeba będzie ściągnąć ten push up i myślę, że spotkanie z rzeczywistością dla tej drugiej połówki, może być tragiczne w skutkach :)..dla mnie zresztą też 😛

Skomentuj

