Stayed on purpose

Po wpisie dotyczącym The Bucket List, czyli listy rzeczy, które chciałabym zrobić w życiu, nadszedł czas na inne listy, te mniej lub bardziej poważne. Całkowicie pochłonęło mnie więc myślenie o rzeczach, które uwielbiam.

Za oknem pogoda prawdziwie wakacyjna. Na kuchennym parapecie rośnie nam dolina Rospudy z bazylią, szczypiorkiem i pietruszką, z głośników dobiegają taneczne hity, truskawki i lody zajmują pół lodówki, a w pokoju kwitną mi piwonie. I jak tu się uczyć, kiedy duszą i sercem opiekam się na plaży?

Wyszłam z założenia, że właśnie w czasie sesji muszę skupić się na rzeczach pozytywnych, bo jednak na chwilę obecną – gdy zerkam w kierunku książek – jest więcej takich, których nienawidzę całym sercem. Przedstawiam Wam więc top 10 rzeczy, które absolutnie uwielbiam:

  1. Śmiać się tak mocno, żeby dostać czkawki od braku tchu.
  2. Zapominać, dlaczego krztusiło się od śmiechu.
  3. Charkać i tupać w rytm muzyki, jakbym była gwiazdą rocka na wielkiej scenie.
  4. Rozmawiać ze zwierzętami (i wierzyć, że rozumieją).
  5. Obserwować, jak ludzie porozumiewają się bez słów.
  6. Wzruszać się na bajkach Disney’a.
  7. Przybierać groźną minę, aby potem móc powiedzieć: „Żartowałam!”
  8. Oglądać zdjęcia, zwłaszcza te, na których ludzie się śmieją.
  9. Spieszyć się, bo ktoś na mnie czeka.
  10. Spotykać kogoś przez przypadek, zostawać z wyboru (stayed on purpose).

Ps Korzystajcie z tych wolnych, ciepłych dni, tylko uważajcie na siebie, żeby nie skończyć jak ja: pociągająca (oczywiście nosem), kaszląca, z kieszeniami wypchanymi chusteczkami higienicznymi.

Muzycznie w tym okrutnym przeziębieniu przygrywa mi Amy Macdonald:

Tagi: , ,

Skomentuj

