Zdarza się Wam, że usłyszycie lub przeczytacie zdanie, które przez kolejne dni/tygodnie nie daje Wam spokoju? Ja mam tak bardzo często. A że jestem wielką fanką angielskiego sposobu dekorowania mieszkań, uwielbiam grafiki, które znalazłam na stronie Pakamery, czyli polskiego handmade’u w sieci. Może dlatego, że sama mam w pokoju szafkę wyklejoną 2 zdaniami, które rzucają mi się w oczy, jak tylko je otwieram z rana: „Smile. Why? Because you can” oraz „Today is a perfect day for a perfect day”, w które głęboko wierzę.

Poniżej przedstawiam Wam grafiki, które można zakupić na stronie Pakamery, niestety za – moim zdaniem – mocno przesadzone ceny. Tak czy siak ich teksty są olbrzymią motywacją do działania, powiedziałabym nawet, iż są bardziej skuteczne, niż filiżanka mocnej kawy z rana.

 

Komentarze 3 to “”

  1. Verónica Says:

    przepiękne te plakaty. co najmniej jeden lub dwa- sobie zrobię- ale w hafcie. 😉

  2. fr.ashka Says:

    na jarmarku można dostać mebelki, pudełeczka i puzderka z podobnymi sentencjami 😉 dziś widziałam, obok staroci 🙂

Skomentuj

