happy birthday to me

Przyszedł koniec października i czas, kiedy to cały wszechświat (i metryka) przypominają mi, że się starzeję. Pierwsze kurze łapki, bóle w krzyżu… Coraz bardziej doceniam fakt posiadania centralnego ogrzewania, wiem już, co Mama miała na myśli mówiąc: „zrozumiesz  jak dorośniesz”, odkrywam magiczną moc gaci z golfem…

Nawet prezenty urodzinowe stają się bardziej tematyczne: długi sweter grzejący w nereczki, skarpety za kolana czy piżamy na długi rękaw, bo te na krótki zdradzają pierwsze objawy reumatyzmu 🙂 Chociaż nie powinnam narzekać dopóki młodzież (czyli już ludzie nie w moim wieku) nie ustępuje mi miejsca w tramwajach, świeczki nie kosztują więcej niż tort, a koleżanki nie zachodzą w ciążę celowo.

Tyle lat w dowodzie i ciągły brak stabilizacji. Nie chodzi nawet o to, że nie wiem, jak wyobrażam sobie przyszłość, gdzie będę mieszkała za rok czy dwa i co ze mnie wyrośnie. Ja do tej pory nie nauczyłam się przewidywać pogody – zawsze jestem nieodpowiednio ubrana i biegam bez parasola podczas burz (których – swoją drogą – ciągle się boję). Wydaje mi się również, że nie jestem przystosowana do życia: nigdy nie wymieniłam korków w mieszkaniu, nie opanowałam jeszcze umiejętności cerowania dziur i żyję przekonaniem, że ciągle jest się dzieckiem, jeśli umie się śmiać.

Z roku na rok mam coraz więcej drogi pod stopami. Dobrze, że chociaż humor mi dopisuje w tej wędrówce.

komentarze 2 to “happy birthday to me”

  1. katarzynakiliszek Says:

    maleńka, jakbyś mi tłoczące się myśli z mej głowy wyjęła i przelała do swojego felietonu. rzec mogę tylko, nie martw sie skarbie skorpiony tak mają, a te dwudziesto ekhm kilkuletnie szególnie :*

  2. Dominika Says:

    100 lat Agatko!

    PS mi to stuknal taki wiek ze koledzy Marcina mówią że chcą już tatusiować.. to ja juz nawet poza wiekiem celowego zachodzenia w ciąże przez kolezanki……… ranyy…

Skomentuj

