Coraz bliżej święta

Ostatnio zaniedbuję wordpressa, o czym doskonale wiem i mam wyrzuty sumienia. Ale nic nie poradzę na to, że dopadły mnie studia, praca, prawo jazdy i przedświąteczna gorączka. Tak, dobrze przeczytaliście – ja już czuję święta. Zaraz po tym, jak zaczęli emitować w telewizji świąteczne reklamy, ja rozpoczęłam przygotowywania do mojego ulubionego czasu w roku.

Zdecydowanie nie jestem osobą, która robi wszystko na ostatnią chwilę. Prezenty kupuję ze znacznym wyprzedzeniem, w razie gdyby listonosz miał się spóźnić z przesyłką czy gdyby w sklepie zabrakło rzeczy, które mnie aktualnie interesują. Nie lubię też kupować czegokolwiek w zastępstwie za to, czego nie dostałam na czas, bo wydaje mi się, że prezenty przygotowuje się z myślą o kimś, a nie dlatego, że wypada coś dać. Poza tym denerwuje mnie brodzenie w grudniowym śniegu z torbami pełnymi zakupów, bo często zdarza mi się zimą przewracać na prostych drogach, co bardzo źle znoszą wszystkie siatki.

I tak mam już za sobą połowę prezentów, świąteczne ozdoby czekają na pierwszy śnieg, a zimowe swetry znów zajęły specjalne miejsce w mojej szafie. Może wydaje Wam się, że to jeszcze za wcześnie, ale dla mnie zima zaczyna się nie od daty w kalendarzu, ale od  pierwszych przymrozków. I kiedy rękawiczki oraz dwa szaliki to już codzienny outfit.

Tagi: , ,

komentarze 3 to “Coraz bliżej święta”

  1. weronkaka Says:

    wzdech. to nie może być już. tak szybko. 😉

  2. weronkaka Says:

    ja w ogóle jakoś mam prezenty w tym roku w polu, jeszcze nic nie zaczęłam szukać…

Skomentuj

