DIY

Czekam na pierwszy śnieg z utęsknieniem. Zwykle mam tak… do pierwszego śniegu. Potem szybko zaczynają mnie denerwować wiecznie mrozy i opatulanie się szalikami do tego stopnia, że poruszam się jak robot. Ale klimat nadchodzących świąt zaczyna mi się udzielać, bo coraz częściej spoglądam w stronę ozdób i przeglądam strony internetowe, w celu zapełnienia głowy pomysłami dekoracji w stylu DIY, czyli zrób to sam.

Tak oto strona stylowi.pl stała się dla mnie niewyczerpanym źródłem inspiracji. Poniżej kilka przykładów, które absolutnie urzekły mnie swoją prostotą. Gdybym miała więcej zdolności niż tylko dobrych chęci, z pewnością zabrałabym się za wykonanie przynajmniej kilku z tych propozycji:

I pomyśleć, że ludzie są w stanie zrobić takie cuda często z odpadków, a ja nie umiem porządnie zapakować prezentu, więc całe życie wysługuję się kolorowymi torebkami.

Tagi: ,

Komentarze 3 to “DIY”

  1. weronkaka Says:

    u nas był swego czasu zwyczaj, że na każde święta ( i na wielkanoc i na gwiazdkę) co roku były robione inne odzoby na stół/kartki świąteczne.
    kiedyś może pokażę Ci archiwalia 😉

  2. weronkaka Says:

    zachwyca mnie kirigami, ale do tego nie będę mieć nigdy ani zdolności, ani cierpliwości: ostatnio kończyło sie na takich papierowych janiołkach- i kartkach z aniołkami ( wklejanymi do środka, nie żadne kirigiami właśnie)

  3. milkabe Says:

    piękne. świetny pomysł na samoróbki z dzieckiem. Na pewno skorzystam.

Skomentuj

