Leczy mnie leczo

Jak stara ciotka – klotka truję wszystkim o noszeniu barchanowych majtek, a sama długo nie mogłam przestawić się na zimową kurtkę i mam – zasmarkane dziewczyny nie są sexy, potwierdzam. Mam za to powód do przesiadywania w mieszkaniu ubrana w 3 warstwy swetrów i bawełniane kapcie. Z kaloryferem rozkręconym na maksa nadrabiam filmowe zaległości, ozdabiam współlokatorom okna sztucznym śniegiem i przyglądam się małej choince, którą z dumą postawiłam już na parapecie. Na zajęcia przygotowałam dzieciakom pół lasu kserówek z reniferami i od następnego poniedziałku zaczynam już śpiewanie „Last Christmas” i Jingle Bells”. I chociaż do świąt jeszcze 2 tygodnie, ja już mam zapakowaną walizkę prezentów, a Mamie stękam każdego dnia, że „kutię bez rodzynek poproszę” . Och, jak ja kocham Boże Narodzenie!

Zimą leczy nas leczo i pikantna zupa z soczewicy, czyli pomysły na obiady, które bez skrępowania podkradam A. i wprowadzam do swojego menu. Bo chociaż pogodziłam się już ze śniegiem i przedzieraniem się przez zaspy, to pomysłów na rozgrzanie się ciągle mi brakuje. Ale Mama mówi, że chora nie jestem dopóki mam apetyt, a czego jak czego, ale apetytu to mi akurat nie brakuje (nic tak nie smakuje zimą, jak czekoladowe choinki z piernika!).

Komentarze 4 to “Leczy mnie leczo”

  1. weronkaka Says:

    ja z kolei nie mam problemu z noszeniem majtek z golfem.
    zawsze dramat był z czapkami.
    i namiętnie odmrażałam sobie uszy. ale obawiam się, że i z tego powoli wyrosłam. i z uśmiechem noszę moją pandową czapeczkę 😀

  2. Kamil Says:

    Sexy dziewczyny są sexy i katar tego nie zmienia 😉 tylko noski mają mokre, jak pieski.

  3. weronkaka Says:

    albo z mądrości ludowych: dobre rozgorączkowanie nie jest złe 😀

Skomentuj

