2013 please be awesome

I kolejny rok za nami. Muszę przyznać, że chociaż 2012 był pełen atrakcji, to ten nadchodzący zapowiada się jeszcze ciekawiej (skoro mówią, że jaki Nowy Rok taki Cały Rok, plus wnioskując po mieszkaniu, które 1 stycznia wyglądało, jakby przepowiednia Majów na koniec świata ziściła się na naszym 4 piętrze).

Osobiście cieszę się, że Sylwestra przyszło nam spędzić „na wyjeździe” i znów utwierdziłam się w przekonaniu, że nieważne jak wyszykowani i  w jakim miejscu, istotne, że o północy można złożyć komuś życzenia od serca. I że ktoś życzy nam tego samego.

images

W zeszłym roku nie udało mi się spełnić niektórych postanowień. Dalej nie mieszczę się w sukienki o rozmiar mniejsze niż obecny, ciągle jeszcze nie mam prawa jazdy, silnej woli i jakichkolwiek pokładów asertywności. Wierzę jednak, że rok 2013 będzie fantastyczny, a wiara i pozytywne myślenie czynią cuda. True story.

komentarze 2 to “2013 please be awesome”

  1. weronkaka Says:

    o, z rozmiarem mam tak samo.
    aczkolwiek zakupiłam nowe trampeczki do biegania, bo stare się zużyły 😉

    obiecuję sobie, że w nowym roku będę chcieć mniej torebek,
    naprawdę skończę pisać pracę magisterską, skończę kilka inncyh projektów, które odkładałam na zaś ( bo niby piszę pracę magisterską).

    i że zerwę z nałogiem kokosanek w polewie czekoladowej, o!
    (ale to może dopiero od poniedziałku ;))))

  2. BY Says:

    Postanowienia trzeba mieć 🙂 Even though things may not happen like we planned, they can work out anyway!

Skomentuj

