I’ve got the moooooves like Jagger!

Biorąc pod uwagę oblodzone chodniki, moje wyjście do pracy czy na uczelnię wiąże się z dużą dawką ryzyka. Ciarki mnie przechodzą, kiedy widzę na ulicy osoby z ręką w gipsie, bo każdego dnia niewiele brakuje, żebym wywinęła orła przed blokiem. Oczywiście kilka upadków mam już za sobą, wszystkie rzecz jasna na ulicach pełnych ludzi w godzinach szczytu, dlatego czekam z niecierpliwością na wiosnę, kiedy to przestanę zwalać winę na śnieg za oknem, a moje upadki na prostych chodnikach będą wynikały tylko i wyłącznie z mojej niezdarności.

Kiedy już zniknie śnieg i będę mogła czuć się bezpieczniej w drodze do celu, wykorzystam poczucie humoru zaczerpnięte z filmików, które przedstawiam poniżej. Jestem wielką fanką pana, który z codziennej drogi do pracy stworzył tak zabawny przekaz:

 

 

Bo przecież każdy ma w sobie coś z Jagger’a, prawda?

Skomentuj

