Girls with braces are God damn hot so there’s one more (or so I’ve been told that)

I znów jestem aparatką. Chociaż uważam, że dziewczyny w aparatach ortodontycznych wyglądają uroczo, sama czuję się jak tygrys szablozębny, albo jak osoba, której ktoś włożył pas cnoty w usta. Znów zastanawiam się, czy bramki w sklepach będą piszczały, kiedy zechcę ze sklepu wyjść, lub czy nie zahaczę się o szalik i będę próbowała się z niego oswobodzić na przystanku pełnym ludzi w godzinach szczytu. Pomimo tego, że był to mój samodzielny wybór i po znanych już trudach pierwszego doświadczenia nie powinnam się denerwować, mówię Wam – nic przyjemnego.

O ile moi znajomi przemilczeli fakt zmiany, która nastąpiła w moim wyglądzie, tak dzieci w szkole były bezlitosne: „Proszę pani, a dlaczego ma pani aparat zębny”, „Ostatnio była pani ładniejsza”, „Moja siostra też ma aparat, ale ona ma 11 lat”. Nie da się ukryć  – poczułam się brzydka i stara. No, ale cóż, jak się chciało to teraz trzeba pocierpieć i znieść krytykę z pokorą. M. wspiera mnie dzielnie, bo na bolące zęby przynosi lody, a na poprawę humoru czekoladę. Jakoś mi wtedy lżej.

Dziwię się tylko, że historia lubi się powtarzać: już kiedyś nosiłam aparat, miałam krótkie włosy i pstro w głowie.

komentarze 4 to “Girls with braces are God damn hot so there’s one more (or so I’ve been told that)”

  1. Verónica Says:

    ja myślałam, że nadal masz (miewasz) pstro 😉

  2. hantija Says:

    i potrzebne Ci to jak dziura w moście 😛 i lepiej żeby historia nie zatoczyła pełnego koła 😛

Skomentuj

