Język dłoni

Kiedy byłam młodsza i miałam więcej czasu (przeważnie do zmarnowania), postanowiłam uczestniczyć w Kursie Języka Migowego. Skończyłam dwa stopnie z czystej przyjemności i myślałam, że ta umiejętność nigdy w życiu mi się nie przyda. Ku mojemu zaskoczeniu poproszono mnie o prowadzenie wykładów z tego właśnie języka. Oczywiście brak praktyki przez te kilka lat sprawił, że postanowiłam solidnie przygotować się do tych zajęć, co w konsekwencji doprowadziło do siedzenia przez komputerem i oglądania przeróżnych filmów, które stały się dla mnie niesamowitą inspiracją. I tym sposobem poniżej przedstawione piosenki nigdy już nie będą miały dla mnie ciekawszych teledysków:

Nie jestem poliglotką, umiem dogadać się jedynie po angielsku (w tym miejscu przepraszam nauczycieli, którzy przez 8 lat próbowali wbić mi do głowy gramatykę języka niemieckiego – bez żadnego skutku), nie wiem więc, czy powinnam wypowiadać się w tej kwestii, ale według mnie język migowy jest tym najpiękniejszym. Bo -choć to banalne – czy może być coś bardziej romantycznego niż język dłoni?

Tagi:

komentarze 4 to “Język dłoni”

  1. hymmymymy Says:

    No co Ty, przeciez migowego uczylas sie prawie przed chwila… a nie kiedy bylas mlodsza 0_o Czy tak ten czas leci?

  2. Verónica Says:

    ooo, no proszę, JA też skończyłam 2 stopnie migowego.
    na trzeci zabrakło mi czasu i pieniędzy, bo 3 stopień wtedy odbywał się w raciborzu.

  3. Bozena Yates Says:

    Język dłoni pozwala dogadać sie w każdym języku, w moim przypadku, angielskim też 🙂 „Teledyski” super i nie do przebicia rzeczywiście.

Skomentuj

