It’s not goodbye ‚Til I see you again

Kochani,

kilka lat temu wybierając zawód nauczyciela nie spodziewałam się, że będę pracowała z aż tak różnymi ludźmi. Nie ukrywam, myślałam głównie o pracy z dziećmi, ale życie ułożyło się inaczej. Chciałam tylko uczyć, ale okazało się, że z dnia na dzień stałam się w jakimś stopniu osobą publiczną. Tym samym muszę zrezygnować, bądź mocno ograniczyć moją aktywność na różnych portalach.

Dlatego też postanowiłam zakończyć pisanie wordpressa, po to tylko, aby czuć się bezpiecznie we własnej pracy i mam nadzieję, że to zrozumiecie. Przez tych kilka lat otrzymałam od Was mnóstwo przyjemnych słów i Chwilopylnie zawsze pozostanie ciepłym wspomnieniem. Ale nie martwcie się, mam na siebie jeszcze kilka pomysłów i nie chciałabym zakończyć mojego pisania. Może wrócę do tego, od czego wszystko się zaczęło?

Dziękuję i do zobaczenia w innym miejscu

Jedna odpowiedź to “It’s not goodbye ‚Til I see you again”

  1. Jamnik Says:

    Przeczytalem kilka pierwszych wpisów, szkoda bloga, ale skoro musisz 😉

Skomentuj

